آخرین شرایط دیاباته قبل از دربی

به گزارش دنیای ویدئو، آخرین باری که شیخ دیاباته برای استقلال به میدان رفت، ملاقات مقابل ذوب آهن بود که او در ترکیب ثابت نهاده شد و تا خاتمه هم در زمین حضور داشت. بعد از آن شاگردان مجیدی 6 بار به میدان رفتند که دیاباته تمام این ملاقاتها را از دست داد تا غیبت او در ترکیب آبیها طولانی تر از حد انتظار گردد.

آخرین شرایط دیاباته قبل از دربی

دیاباته که پس از بازگشت به تهران به جز تمرینات گروهی، تمرینات ویژه ای را هم دنبال کرد، نامش برای بازی مقابل تراکتور خط خورد و گفته می گردد پس از هفته ها احتمال استفاده از این مهاجم مقابل سایپا وجود دارد.

آبی پوشان پس از ملاقات با سایپا در لیگ برتر، یک ملاقات بسیار مهم حذفی مقابل پرسپولیس دارند که فرهاد مجیدی می خواهد دیاباته را در برترین فرم ممکن برای آن ملاقات مهم داشته باشد. حتی اگر دیاباته بنا به هر دلیلی ملاقات مقابل سایپا را هم از دست بدهد، حضور او مقابل پرسپولیس در جام حذفی قطعی خواهد بود.

آبی پوشان به ترتیب روز شنبه 19 تیر و از ساعت 19:50 در چارچوب هفته بیست و هفتم لیگ برتر به مصاف سایپا و از ساعت 19:45 روز پنجشنبه 24 تیر در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی به مصاف پرسپولیس خواهند رفت.

منبع: فرارو
انتشار: 1 مرداد 1400 بروزرسانی: 1 مرداد 1400 گردآورنده: justclip.ir شناسه مطلب: 554

به "آخرین شرایط دیاباته قبل از دربی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آخرین شرایط دیاباته قبل از دربی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید