آیا دومین محموله واکسن روسی امروز وارد کشور می شود؟

به گزارش دنیای ویدئو، طبق پیگیری های اجرا شده اعلام شده امروز دومین محموله از واکسن کرونا وارد ایران می شود، اما هنوز مسئولان بخش هوایی این موضوع را تایید نکرده اند.

آیا دومین محموله واکسن روسی امروز وارد کشور می شود؟

به گزارش خبرنگاران به نقل از خبرنگاران، طبق اخبار دریافتی از منابع آگاه، دومین محموله واکسن کرونای روسی اسپوتنیک ـ وی، امروز از مسکو به تهران ارسال می شود. البته هنوز حجم این محموله تعیین نیست و برخی از شنیده ها از ورود 100 هزار دوز به کشور خبر می دهند.

طبق بررسی های اجرا شده از اطلاعات پرواز فرودگاه امام خمینی (ره) دو پرواز امروز از مسکو به تهران انجام خواهد شد که یکی از این پروازها مربوط به هواپیمای روسی بوده که در ساعت 2:21 دقیقه بامداد بر زمین نشسته و دومین پرواز هم مربوط به هواپیمای ماهان است که در ساعت 15:55 دقیقه بر زمین خواهد نشست.

جلالی معاون هوانوردی سازمان هواپیمایی کشور اعلام کرد: شب گذشته تا ساعت 22 طبق پیگیری های که از نماینده ایرلاین ماهان انجام گرفت این شرکت موضوعی تحت عنوان جا به جایی محموله واکسن کرونا به ما اعلام نکرده است، اما با توجه به اهمیت موضوع پیگیری ها در این رابطه ادامه دارد.

براساس این گزارش اولین محموله از واکسن اسپوتنیک ـ وی در پنج شنبه هفته گذشته 18 بهمن ماه در ساعت 15:55 دقیقه با شرکت هواپیمایی ماهان وارد کشور شد. به گفته سازمان غذا و دارو سومین محموله از این واکسن نیز تا دهم اسفند به ایران ارسال خواهد شد.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 28 اسفند 1399 بروزرسانی: 28 اسفند 1399 گردآورنده: justclip.ir شناسه مطلب: 334

به "آیا دومین محموله واکسن روسی امروز وارد کشور می شود؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آیا دومین محموله واکسن روسی امروز وارد کشور می شود؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید