اخذ گواهینامه ISO10004 از طریق شرکت خبرنگاران

به گزارش دنیای ویدئو، گواهینامه ایزو 10004 توف نورد، استاندارد پایش رضایت مشتری

شرکت خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی خبرنگاران پیروز به کسب گواهینامه ISO10004 (سیستم مدیریت در پایش و اندازگیری رضایت مشتری) شده است. این مجموعه گردشگری با اولویت قرار دادن رضایت مشتریان خود همواره در جهت بالابردن کیفیت خدمات هوایی، زمینی و گردشگری بوده است.

اخذ گواهینامه ISO10004 از طریق شرکت خبرنگاران

صدور گواهینامه ایزو 10004 مطابق با روش های اجرایی ممیزی و صدور گواهینامه TUV NORD Iran اجرا شده است و ممیزی های مراقبتی مقرر را به همراه خواهد داشت.

شرکت توف نورد | TÜV NORD

اتحادیه پایش و اندازگیری رضایت مشتری(Technischer Überwachungs-Verein) که به طور اختصاری با TÜV NORD یاد می شود یکی از برترین سازمان های مستقر در آلمان است که بر روی سلامت کالاها صنعتی ارائه شده از سوی شرکت های مختلف جهان نظارت دارد. استاندارد TÜV قابلیت انطباق با انواع ایزو، از جمله ایزو 9001 در مدیریت کیفیت و ایزو 16949 در رابطه با مدیریت کیفیت دستگاه های اتوماتیک را نیز دارد. این اتحادیه برای دادن نشان استاندارد به شرکت ها و سازمان شرایط به خصوصی دارد و باید موازین مشخصی را همواره رعایت کرده باشید.

دامنه کاربرد ایزو 10004

این روش اجرایی برای کلیه فعالیت های مربوط به پایش و میزان گیری رضایت مشتریان شرکت خبرنگاران کاربرد داشته و مطابق با بند 6 و 7 و استاندارد ISO10004-2010 می باشد.

هدف گواهینامه ایزو 10004 (سیستم مدیریت در پایش و میزان گیری رضایت مشتری)

در حقیقت هدف از تدوین این روش اجرایی، مشخص رویه ای جهت سنجش و پایش رضایت و دریافت بازخورهای مشتریان بمنظور:

  • ارزیابی عکس العمل مشتری نسبت به محصولات فعلی و یا نو
  • به دست آوردن اطلاعاتی در مورد جنبه های خاص سازمان مانند فرایند پشتیبانی، رفتار پرسنل و سازمان
  • به دست آوردن دلایل شکایت مشتری
  • بررسی دلایل کاهش سهم بازار
  • پایش فرایند رضایت مشتری
  • مقایسه رضایت مشتریان با سازمان های دیگر و مشابه و …
  • و مشخص راهکارهایی جهت افزایش رضایت و وفادارسازی مشتریان می باشد.

مفهوم رضایت مشتری ایزو 10004

در این بین مفهوم رضایت مشتری در استاندارد ازو 10004 شامل توصیف های خاص خودش می شود. این توصیف ها عبارتند از:

مفهوم رضایت مشتری از طریق شکافی بین انتظار مشتری و درکی که مشتری از محصول دارد به نسبت آنچه که از طریق سازمان مربوط تحویل می گیرد تعریف می شود.

به منظور برآورده ساخت رضایت مشتری، ابتدا باید سازمان مربوط انتظار مشتری و جامعه را به خوبی درک کرده باشد.

دیگر موردی که بسیار حائز اهمیت می باشد، این است که انتظارات ممکن است صریح و ضمنی باشد یا به طور کامل بیان نشده باشد.

انتظارات مشتری، همانطور که از طریق سازمان شناخته شده است، پایه اصلی محصول است که پس از آن برنامه ریزی شده و تحویل می شود.

حد رضایت مشتری از میزان تحویل کالا از طریق مشتری برای دیدار یا فراتر از انتظارات مشخص شده نیز مشخص می شود.

آنچه مهم است اینه که بین دیدگاه سازمان نسبت به کیفیت محصولی که تحویل گرفته و درکی مشتری از محصول تحویل شود، زیرا این دومین رضایت مشتری را مدیریت می کند.

منبع: الی گشت
انتشار: 9 اسفند 1400 بروزرسانی: 9 اسفند 1400 گردآورنده: justclip.ir شناسه مطلب: 802

به "اخذ گواهینامه ISO10004 از طریق شرکت خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اخذ گواهینامه ISO10004 از طریق شرکت خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید