استقلال بازیکن خارجی دارد یا ندارد، بررسی عملکرد میلیچ و دیاباته

به گزارش دنیای ویدئو، به گزارش خبرنگاران، با اینکه مدیران وقت استقلال در ابتدای فصل سنت شکنی کرده و نه تنها شاکله تیم، حتی دو ستاره خارجی شأن را برای این فصل حفظ کردند تا این دو بازیکن خارجی تأثیر گذار در این فصل هم مثل فصل گذشته بازدهی خوبی برای آبی ها داشته باشند، اما اتفاقات و حواشی این باشگاه را در مسیری قرار داد که میلیچ و دیاباته نسبت به فصل گذشته، کارایی بسیار کمتری داشته باشند.

استقلال بازیکن خارجی دارد یا ندارد، بررسی عملکرد میلیچ و دیاباته

میلیچ و دیاباته بر خلاف بسیاری از پیش بینی ها و انتظارات، در ابتدای فصل به تهران بازگشتند تا احمد سعادتمند مدیرعامل وقت آبی پوشان در حفظ آنها پیروز عمل کرده باشد و هواداران این باشگاه امیدوار باشند که این دو بازیکن خارجی همانند فصل گذشته در خدمت تیم باشند. اما امروز و در حالی که آبی ها در آستانه آخرین دیدار نیم فصل اول قرار دارند، این دو بازیکن علیرغم داشتن قرارداد با استقلال، کمتر مورد استفاده قرار گرفته اند.

میلیچ با اینکه در ابتدای فصل گفته می شد از آمادگی بدنی کامل دور است، اما در ترکیب ثابت آبی ها به کار گرفته می شد و در 4 بازی متوالی مقابل مس رفسنجان، فولاد، ماشین سازی و پیکان در ترکیب اولیه قرار گرفت. او تنها مقابل فولاد تا انتها بازی در میدان حضور داشت و در دقایق انتهای 3 بازی دیگر تعویض شد.

میلیچ هفته پنجم مقابل صنعت نفت در ترکیب ثابت قرار نگرفت و در دقیقه 70 به جای آرش رضاوند وارد بازی شد. وی در هفته هفتم مقابل شهرخودرو هم در ترکیب ثابت نبود و در دقیقه 77 به جای مهدی قایدی وارد میدان شد؛ که این آخرین حضور وی در ترکیب آبی پوشان بود.

اوج هنر میلیچ بازی مقابل ماشین سازی بود که با یک سوپرگل 3 امتیازی، زمینه ساز پیروزی سخت آبیها مقابل تیم پایین جدولی ماشین سازی شد.

میلیچ که در 7 بازی ابتدای فصل آبیها حضور داشت و 5 بار هم در ترکیب ثابت این تیم قرار گرفت، به یکباره از این تیم کنار گذاشته شد و بعد از انتها دربی نیز شبانه تهران را ترک کرد و هنوز هم بازگشت وی به تهران در ابهام وجود دارد.

حکایت دیاباته برای استقلال در این فصل متفاوت با میلیچ است. او با اینکه در تهران حضور دارد و علیرغم مطالباتی که دارد ظاهراً در حال حاضر خطری بابت رفتن او از تهران آبی ها را تهدید نمی کند، اما اسیر مصدومیت هایی است که به گمان برخی ها بی ارتباط با دلخوری هایش نیست.

دیاباته که در ابتدای فصل آمادگی بدنی مناسبی نداشت، تنها در دقایق انتهای 3 هفته نخست به عنوان بازیکن جانشین به میدان رفت و در طول 3 بازی 55 دقیقه فرصت حضور در میدان را پیدا کرد.

وی سپس 5 دیدار پیاپی آبی پوشان مقابل پیکان، صنعت نفت، شهرخودرو، ذوب آهن و گل گهر را از دست داد و در نیمه دوم دیدار مقابل پرسپولیس به میدان رفت. شیخ مقابل آلومینیوم، تراکتور و سایپا هم فرصت بازی پیدا کرد و اوج بازی های او در تبریز مقابل تراکتور بود که 2 بار پیروز به گلزنی شد که این تنها گل های وی در این فصل بود. شیخ دو دیدار اخیر آبی پوشان مقابل نفت مسجد سلیمان و نساجی را هم از دست داد و در خصوص حضور او مقابل سپاهان هم ابهام وجود دارد.

آنالیز حضور دیاباته و میلیچ تا انتها هفته 14 لیگ برتر؛

ردیف بازیکن بازی فیکس دقیقه بازی گل پاس گل اخطار اخراج
1 دیاباته 7 2 300 2 1 0 0
2 میلیچ 7 5 452 1 0 0 0
منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 24 اسفند 1399 بروزرسانی: 24 اسفند 1399 گردآورنده: justclip.ir شناسه مطلب: 324

به "استقلال بازیکن خارجی دارد یا ندارد، بررسی عملکرد میلیچ و دیاباته" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استقلال بازیکن خارجی دارد یا ندارد، بررسی عملکرد میلیچ و دیاباته"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید