اسکوچیچ اشتیاق وریا غفوری را ببیند، فکری روی نقطه ضعف استقلال دست گذاشت ، مطهری فراتر از لیگ ایران

به گزارش دنیای ویدئو، پیشکسوت استقلال گفت: اینکه محمود فکری پنجره بسته و مسایلی از این دست را بهانه لازم برای عدم کسب پیروزی نمی داند ثابت کرد روحیه شجاعانه ای به تیمش تزریق کرده است.

اسکوچیچ اشتیاق وریا غفوری را ببیند، فکری روی نقطه ضعف استقلال دست گذاشت ، مطهری فراتر از لیگ ایران

گروه ورزشی خبرنگاران، تیم استقلال لیگ بیستم را برخلاف 4 فصل گذشته با برد استارت زد تا ضمن سنت شکنی در نبردن رقبای هفته اولی اش بدون گل خورده وارد لیگ برتر شود و تغییراتی عمده در بحث تدافعی را برای هواداران و سرمربیان تیم های رقیب عیان سازد.

علیرضا نیکبخت واحدی در گفت و گو با دانشجو، درباره دیدار اول این تیم در لیگ برتر مقابل مس رفسنجان و شرایط تاکتیکی این تیم حرف زد و اشاره ای به بهتر شدن شرایط خط دفاعی این تیم کرد. او از تمایل وریا غفوری برای بازگشت به تیم ملی هم حمایت کرد.

متن این پرسش و پاسخ در ادامه می آید:

* استقلال بالاخره لیگ را با برد شروع کرد؟

- بله! باز هم تبریک می گویم به بازیکنان، کادر فنی جدید و همه هواداران. این خیلی خوب است که تیم با برد وارد تورنمنت شود و این پیروزی می تواند نویدبخش روزهای خوب در طول فصل باشد.

* یعنی به این استقلال می توان امیدوار بود؟

- ببینید نباید از الان حرفهای ناامید کننده زد. ولی باید این واقعیت را در نظر گرفت که این تازه اولین بازی لیگ بوده و 29 هفته دیگر باقیمانده است. ولی این را می توان اذعان کرد که برای اولین نتیجه و فوتبال خیلی خوبی بود.

* چطور؟

- خب هنوز بازیکنان جدید به این تیم اضافه نشده اند! هنوز رقبای گردن کلفت به استقلال نخوردند و بازیهای زیادی برای این تیم در پیش است.

* ولی استقلال بدون گل خورده برنده شد؟

- این عادت خیلی خوبی است که استقلال اگر بتواند آن را ادامه بدهد فوق العاده است. چون مربی ها همیشه می گویند تیمی که گل نخورد می تواند گل بزند. فکری خودش هافبک دفاعی بوده و دستش را به درستی روی نقطه ضعف تیمش گذشاته که در فوصل گذشته به راحتی گل می خورد!

* استقلال در 4 بازی محبت آمیز اش هم هرگز نباخته بود؟

- اینها همگی نوید یک فصل خوب را برای استقلال می دهد و حالا فکر می کنم بتوان روی این تیم حساب کرد چون تیم از قبل هم در فاز هجومی مسئله ای نداشت و حالا با خط دفاعی مقتدر و دو دروازه بان آماده می تواند امیدوارانه تر به ادامه مسابقات نگاه کند.

* کارهای ترکیبی تیم به ویژه روی گلها را چطور دیدید؟

- هم روی گل اول و هم روی گل دوم کارهای ترکیبی خیلی خوبی دیده شد که با تداوم و افزایش این قبیل حرکات می توان به گلهای بیشتری هم رسید.

* مس رفسنجان را چطور دیدید؟ برخی بر این اعتقاد هستند که استقلال بازی آسانی را برده است؟

- اصلا اینطور نیست. اتفاقا برعکس معتقدم که مس یک تیم گردن کلفت بود که با وجود حضور در لیگ برتر خیلی سطح بالا بازی کرد.

* درباره شادی گل وریا غفوری و اسکوچیچ حرفی ندارید؟

- فکر می کنم انتخاب نفرات تیم ملی باید به سلیقه کادر فنی تیم ملی باشد و باید به آن احترام گذاشت ولی وریا هم انصافا در شرایط سنی و فیزیکی است که هنوز هم می تواند به تیم ملی کمک کند و اگر اینقدر عطش بازگشت به اردوی تیم ملی را دارد باید به او توجه شود ولی در نهایت معتقدم در بحث تیم ملی باید به نظر اسکوچیچ احترام گذاشت.

* خط حمله استقلال با مطهری چطور بود؟

- من نه با ارسلان ارتباط دارم و نه تماسی با هم داریم و شاید گاهی در اینستاگرام حالی از یکدیگر بپرسیم ولی بارها گفته ام که او فراتر از لیگ ایران بازی می کند و حتی می تواند در اروپا بازی کند. گلی که او زد را هر بازیکنی نمی تواند بزند.

* شرایط محمود فکری لب خط چطور بود؟

- همه اعضای کادر فنی از باسابقه های این حرفه در امر مربیگری هستند ولی از یک حرف محمود فکری خوشم آمد که نشان داد مربی شجاعی است.

* کدام حرف؟

- همین که استقلال برای نبردن هیچ بهانه ای داشته باشد! چه پنجره بسته و چه هر بهانه ای. این روحیه در مربی فوق العاده است که گفت در هر شرایطی باید برنده شویم و اگر برنده نشویم بهانه ای پذیرفتنی نیست و در آنصورت ما خودمان مقصریم.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 20 آذر 1399 بروزرسانی: 20 آذر 1399 گردآورنده: justclip.ir شناسه مطلب: 141

به "اسکوچیچ اشتیاق وریا غفوری را ببیند، فکری روی نقطه ضعف استقلال دست گذاشت ، مطهری فراتر از لیگ ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اسکوچیچ اشتیاق وریا غفوری را ببیند، فکری روی نقطه ضعف استقلال دست گذاشت ، مطهری فراتر از لیگ ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید