اولین واکنش رئیس کمیته استیناف به حکم پرونده گل گهر، اظهارنظر جالب توجه در مورد شکسته شدن رأی

به گزارش دنیای ویدئو، تغییر نتایج بازی های تیم گل گهر باعث ایجاد حواشی زیادی در فوتبال ایران شده است.

اولین واکنش رئیس کمیته استیناف به حکم پرونده گل گهر، اظهارنظر جالب توجه در مورد شکسته شدن رأی

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، مدیران باشگاه گل گهر اعلام کردند که به رای صادر شده علیه این تیم معترض هستند و ماجرا را به استیناف و حتی فیفا خواهند کشاند. علیرضا صالحی، رئیس کمیته استیناف درخصوص اینکه آیا باشگاه گل گهر اقدامی را برای شکایت به کمیته استیناف به عمل آورده است یا خیر؟ گفت: این موضوع را باید از کمیته انضباطی بپرسید، چون اعتراض را به کمیته انضباطی می دهند و آنها پرونده را برای ما ارسال می نمایند. درواقع زمانی که رای صادر می گردد وقتی باشگاه قصد داشته باشد اعتراضی به آن کند باید تا یک هفته به این رای اعتراض کند و بعد از اینکه هزینه دادرسی را پرداخت کرد و یک سری مراحل طی شد، کمیته انضباطی پرونده را برای کمیته استیناف ارسال می نماید.

وی درباره اینکه آیا در کمیته استیناف در گذشته با این نوع پرونده ها سر و کار داشته و از این جهت احتمال می دهد که سرنوشت این پرونده به چه شکل خواهد شد، گفت: ما با همه پرونده ها آشنایی داریم و این طور نیست که این نوع با نوع دیگر شباهت داشته باشد. ما در طول این چند سال همه نوع پرونده ای را در کمیته استیناف دیدیم و با آنها سر و کار داشته ایم، اما در هر صورت هر پرونده ای شکایت و دفاعیات خودش را دارد و باید حرف ها را بشنویم و به مدارک نگاه کنیم و هیچ وقت فقط نمی توان گفت که چون دو پرونده مشابه هم هستند پس مجازات تعیین شده هم شباهت خواهد داشت، به صورت کلی صحبت می کنم و برای کل پرونده ها این موضوع را می گویم.

صالحی درباره اینکه درگذشته موضوع پاتوسی به کمیته استیناف آمده بود یا خیر، گفت: در این خصوص من چیزی یادم نمی آید.

وی بعلاوه درباره اینکه بعضی اعلام نموده اند این رای در کمیته استیناف خواهد شکست، توضیح داد: همه جور حرفی زده می گردد درحالی که آن کسی که قلم دستش است و رای را صادر می نماید، همکاران من هستند، آن کسی که بیرون نشسته و می گوید حکم می شکند قلم دست او نیست، چون تصمیم گیرنده او نیست.

صالحی درباره اینکه اعلام حکم به وسیله استیناف چقدر به طول می انجامد، گفت: نمی توان در این خصوص زمانی تعیین کرد، چون امکان دارد دفاعیاتی انجام دهند که احتیاج به تحقیقات داشته باشد، اما هر اتفاقی با توجه به نوع دفاعیات و محتویات پرونده می تواند بیفتد.

فرهیختگان

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 29 اسفند 1400 بروزرسانی: 29 اسفند 1400 گردآورنده: justclip.ir شناسه مطلب: 824

به "اولین واکنش رئیس کمیته استیناف به حکم پرونده گل گهر، اظهارنظر جالب توجه در مورد شکسته شدن رأی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اولین واکنش رئیس کمیته استیناف به حکم پرونده گل گهر، اظهارنظر جالب توجه در مورد شکسته شدن رأی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید