اینکه می گویند پرسپولیس وارد بحران شده است را درک نمی کنم!

به گزارش دنیای ویدئو، به گزارش خبرنگاران، حمید مطهری پس از تساوی پرسپولیس با گل گهر سیرجان گفت: بازی با توجه به شرایط زمین بسیار سنگین بود. گل گهر تیم خوبی است. با فرصت چهار روزه ای که در اختیار داشتیم، دو روز را ریکاوری کردیم و فقط توانستیم دو جلسه کار تاکتیکی انجام بدهیم.

اینکه می گویند پرسپولیس وارد بحران شده است را درک نمی کنم!

مربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره تغییر سیستم بازی این تیم تاکید نمود: بعد از مدت ها توانستیم در نیمه اول با یک شکل نو بازی کنیم و خوب هم بازی می کردیم اما مسائل کوچکی داشتیم که آن طبیعی است نمی گردد در عرض 48 ساعت فرم بازی را به یکباره عوض کرد. وینگرهای ما عرض حمله را خوب نمی ساختند اما نهایت کوشش خود را انجام دادند.

وی ادامه داد: مهاجمان باید در خط حمله بیشتر توپ نگه می داشتند اما با دو جلسه تمرین بازیکنان کارهای ترکیبی خوبی انجام دادند و تنها روی یک اتفاق در بدترین زمان ممکن گل خوردیم. در نیمه دوم با تغییراتی داشتیم که به بازی برگشتیم و مالکیت خوبی داشتیم ولی نبردیم. به همین دلیل از طرفداران پرسپولیس عذرخواهی می کنیم.

مربی پرسپولیس در مورد تغییرات زیاد در ترکیب پرسپولیس عنوان نمود: همه بازیکنان ما متعهدانه کارشان را انجام می دهند. من می شنوم که پرسپولیس بحران دارد اما واقعاً این حرف را درک نمی کنم. تیم ما به این خوبی بازی نموده و در این دو سالی که ما مسئولیت داشتیم به رجحانن شکل کار نموده ضمن آنکه کمبودهایی هم داریم اما می بینید که قوی تر از بهانه های خود هستیم. باید بیشتر کوشش کنیم، زحمت بکشیم و نقاط ضعف مان را رفع کنیم تا تیم رجحان باشیم. اینکه بخواهیم بهانه بیاوریم درست نیست ولی باز هم تأکید می کنم اینکه می گویند ما بحران داریم را درک نمی کنم.

مطهری در پاسخ به اینکه آیا طرفداران پرسپولیس حق دارند که نگران باشند گفت: فقط چهار بازی گذشته و با صدر جدول سه امتیاز فاصله داریم. من از طرفداران پرسپولیس می خواهم باهوش باشند و اسیر فضای مجازی نشوند. آنها همواره تیم شان را حمایت نمایند چون پرسپولیس یک تیم نیست بلکه یک فرهنگ و فلسفه است. همه ما باید فرهنگ بالای خودمان را نشان بدهیم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 11 آذر 1400 بروزرسانی: 11 آذر 1400 گردآورنده: justclip.ir شناسه مطلب: 705

به "اینکه می گویند پرسپولیس وارد بحران شده است را درک نمی کنم!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اینکه می گویند پرسپولیس وارد بحران شده است را درک نمی کنم!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید