فزونی خارج از خانه استقلال برابر شهرخودروی 10 نفره

به گزارش دنیای ویدئو، ملاقات دو تیم شهرخودرو و استقلال در مشهد با نتیجه 2 بر صفر به نفع شاگردان محمود فکری سرانجام رسید و با این نتیجه آبی پوشان صدرنشین شدند.

فزونی خارج از خانه استقلال برابر شهرخودروی 10 نفره

جهت دریافت خدمات پتینه چیست با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از مهر، ملاقات دو تیم شهرخودرو مشهد و استقلال تهران در چهارچوب رقابت های هفته ششم لیگ برتر که از ساعت 15:45 در ورزشگاه امام رضا (ع) شروع شده بود در خاتمه با برد استقلال به خاتمه رسید.

محمود فکری امروز بازی هجومی را در دستور کار خود قرار داده بود که حاصل این کار هجوم در پنج دقیقه اول سه کرنر بود که بازیکنان استقلال از آن نتوانستند بهره ببرند.

در دقیقه هشت، مهدی قائدی با میلاد فراهانی تک به تک شد که با بی دقتی به بیرون زد.

در ادامه اشتباه خط دفاعی شهرخودرو کارساز شد و سبحان خاقانی بازیکن مشهدی استقلال تهران توانست دروازه شهرخودرو را در دقیقه 11 باز کند.

پاس پشت دفاع امین قاسمی نژاد، احمد الجبوری را تک به تک کرد که مهاجم شهرخودرو این موقعیت را از دست داد.

دقیقه 16 سانتر زمینی امین قاسمی نژاد و شوت احمدالجبوری به تیر دروازه استقلال برخورد کرد و در ادامه بازیکن شهرخودرو، توپ را به بیرون دروازه زد.

دقیقه 25 تکل خشن عرفان معصومی روی پای محمدحسین مرادمند باعث شد تا داور بازی کارت قرمز را از جیب خود بیرون آورد و بازیکن شهرخودرو را مستقیم از زمین بازی اخراج کرد تا شهرخودرو، 75 دقیقه را 10 نفره در مقابل استقلال بازی نمایند.

ارسال مهدی مهدی پور و ضربه سر دانشگر آرام آرام وارد دروازه شهرخودرو شد و تنها میلاد فراهانی فقط با چشم شاهد باز شدن دروازه خود بود.

اما در نیمه دوم بیشتر دقایق بازی توپ در وسط زمین بین دو تیم ردوبدل می گردد و موقعیت خطرناکی هم روی دروازه ها ایجاد نشد.

در دقیقه 50 احمدالجبوری با رشید مظاهری تک به تک شد که باز هم مهاجم شهرخودرو ناموفق بود و نتوانست دروازه آبی پوشان را باز کند.

در دقیقه 66 احمدالجبوری باز هم با رشید مظاهری تک به تک شد که این بار تیرک دروازه مانع گلزنی این بازیکن شد؛ البته داور این صحنه را آفساید اظهار داشت.

تیم فوتبال استقلال تهران با این پیروزی 11 امتیازی شد و با تفاضل گل بهتر از صنعت نفت آبادان به صدر جدول رفت و شاگردان سید مهدی رحمتی با این شکست خانگی هفت امتیازی شد و به رتبه نهم جدول سقوط کردند.

بازی بعدی شهرخودرو در مقابل تیم گل گهر در 28 آذرماه برگزار می گردد و استقلال هم در همین روز به مصاف ذوب آهن می رود.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 18 دی 1399 بروزرسانی: 18 دی 1399 گردآورنده: justclip.ir شناسه مطلب: 203

به "فزونی خارج از خانه استقلال برابر شهرخودروی 10 نفره" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فزونی خارج از خانه استقلال برابر شهرخودروی 10 نفره"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید