تکلیف نامعلوم ترامپ با مناظره های انتخاباتی

به گزارش دنیای ویدئو، رئیس جمهور آمریکا که هم اکنون آلوده به ویروس کووید 19 است هر چند که بر مخالفتش با شرکت در یک مناظره مجازی انتخاباتی با جو بایدن تاکید کرده بود اما طی یک موضعگیری جدید خواستار به تاخیر افتادن مناظره های دوم و سوم انتخاباتی شد.

تکلیف نامعلوم ترامپ با مناظره های انتخاباتی

از وبسایت ویکی پدیا دیدن نمایید.

دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا روز پنجشنبه با برگزاری مناظره بعدی انتخابات ریاست جمهوری با جو بایدن دموکرات به صورت مجازی مخالفت کرد. این در حالی است که او همچنان در حال مبارزه با ویروس شدیدا آلوده کننده کووید 19 است.

با این حال او کمی بعد از ابراز مخالفتش با مناظره مجازی ظاهرا خواستار به تاخیر افتادن این مناظره شده در حالی که همچنان بر برگزار شدن سه مناظره تاکید کرده است.

کمیسیون سازماندهی مناظرات ریاست جمهوری در پی اعلام ابتلای دونالد ترامپ به کروناویروس جدید بیان داشت که فرمت مناظره دوم ترامپ و بایدن که در اصل برای 15 اکتبر برنامه ریزی شده را به مناظره مجازی تغییر می دهد.

ترامپ در مصاحبه ای به فاکس نیوز گفت: من قرار نیست مناظره مجازی انجام دهم. این برای ما قابل قبول نیست.

او کمیسون مذکور که یک نهاد غیرحزبی است را متهم به اقدام برای محافظت از جو بایدن دموکرات کرد.

با این حال او کمی بعد از این صحبتهایش اعلام داشته که با به تاخیر انداختن مناظره دوم به 22 اکتبر موافق است. تیم وی همچنین تاکید کردند که مناظره سوم هم به روز 29 اکتبر تنها چند روز قبل از برگزاری انتخابات سوم نوامبر موکول شود. مکان مناظره دوم شهر میامی مشخص شده است.

بیل استپین، مدیر کمپین ترامپ در بیانیه ای گفت، مناظره دوم ریاست جمهوری باید به روز 22 اکتبر که در واقع روز برنامه ریزی شده برای مناظره سوم است موکول شود و مناظره سوم هم در روز 29 اکتبر، پنج روز مانده به انتخابات برگزار شود.

کیت بدینگفیلد، معاون مدیر کمپین جو بایدن نیز گفت، بایدن با برگزاری مناظره در 22 اکتبر موافقت کرده اما ایده برگزاری مناظره دیگری بعد از آن را مورد مخالفت قرار داده است. او بیان داشت، بعد از آنکه ترامپ مناظره برنامه ریزی شده برای 15 اکتبر را کنسل کرد، بایدن یک مراسم انفرادی در یک تالار شهری را برای این تاریخ برنامه ریزی کرد و ای بی سی نیوز گزارش کرد که میزبان این مراسم است.

استپین اواخر پنجشنبه موضع دیگری گرفت و خواستار آن شد که مناظره 15 اکتبر طبق برنامه ریزی اولیه برگزار شود و این موضع را با استناد به ارزیابی دکتر شان کانلی، پزشک ترامپ در خصوص این که او مجاز به شرکت در رخدادهای عمومی از روز شنبه است مطرح نمود.،ایسنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 25 آبان 1399 بروزرسانی: 25 آبان 1399 گردآورنده: justclip.ir شناسه مطلب: 88

به "تکلیف نامعلوم ترامپ با مناظره های انتخاباتی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تکلیف نامعلوم ترامپ با مناظره های انتخاباتی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید