خبرنگاران باخت عجیب یوونتوس به تیمی که در سه ماه اخیر بردی نداشت

به گزارش دنیای ویدئو، تهران- خبرنگاران- یوونتوس در برابر تیم بنه ونتو در حالی باخت که این تیم در سه ماه اخیر هیچ بردی را به دست نیاورده بود.

خبرنگاران باخت عجیب یوونتوس به تیمی که در سه ماه اخیر بردی نداشت

به گزارش خبرنگاران، هفته بیست و هشتم رقابت های سری آ ایتالیا امروز(یکشنبه) با انجام سه دیدار از ساعت 17:30 دقیقه به وقت تهران پیگیری شد که در مهمترین بازی یوونتوس به میهمان خود بنه ونتو باخت.

شاگردان آندره آ پیرلو به تیمی باختند که در 11 بازی اخیر خود در سری آ بردی نداشت و آخرین پیروزی اش به حدود سه ماه قبل برمی گشت.

تک گل بازی در دقیقه 69 توسط آدولفو گایچ زده شد. یووه با این باخت با 55 امتیاز در رده سوم باقی ماند و فرصت صعود به رده دوم را از دست داد. فاصله با صدر جدول هم به 10 امتیاز رسید. در سوی مقابل شاگردان پیپیو اینزاگی با این برد ارزشمند 29 امتیازی شدند و در رده شانزدهم قرار گرفتند.

در دیگر بازی حساس امروز، لاتزیو با تک گل آدام ماروسیج در دقیقه 37 از سد میزبان خود اودینزه گذشت. با این نتیجه شاگردان سیمونه اینزاگی با 49 امتیاز در رده هفتم ایستادند و اودینزه با 33 امتیاز در جایگاه دوازدهم قرار گرفت.

سامپدوریا نیز با تک گل آنتونیو کاندروا در دقیقه 25 از سد میهمان خود تورینو عبور کرد و با 35 امتیاز، رتبه دهم را به خود اختصاص داد. تورینو نیز با 23 امتیاز در رده هفدهم قرار گرفت تا همچنان خطر سقوط را حس کند.

منبع: ایرنا
انتشار: 21 فروردین 1400 بروزرسانی: 21 فروردین 1400 گردآورنده: justclip.ir شناسه مطلب: 378

به "خبرنگاران باخت عجیب یوونتوس به تیمی که در سه ماه اخیر بردی نداشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران باخت عجیب یوونتوس به تیمی که در سه ماه اخیر بردی نداشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید