خبرنگاران بیش از 207 کیلو شیشه در عملیات پلیس کرمان و سمنان کشف شد

به گزارش دنیای ویدئو، کرمان - خبرنگاران - فرمانده انتظامی استان کرمان از کشف 207 کیلو و 750 گرم شیشه ،دستگیری 2 متهم و توقیف 2 خودرو در عملیات مشترک پلیس دو استان سمنان و کرمان خبر داد.

خبرنگاران بیش از 207 کیلو شیشه در عملیات پلیس کرمان و سمنان کشف شد

به گزارش خبرنگاران، سردار عبدالرضا ناظری شامگاه دوشنبه با اعلام این خبر به رسانه ها افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی پلیس استان سمنان، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان نرماشیر از قصد قاچاقچیان برای انتقال مقادیر زیادی مواد مخدر از محورهای این شهرستان به مرکز کشور مطلع و دستگیری قاچاقچیان را در دستور کار قرار دادند.

وی ادامه داد: طی هماهنگی با مقام قضائی، ماموران پلیس مواد مخدر استان کرمان با همکاری شهرستان های نرماشیر،ریگان و فهرج به راستا تردد احتمالی قاچاقچیان اعزام و پس از گذشت زمانی در یکی از محورهای روستایی شهرستان نرماشیر به یک دستگاه پژو مشکوک و دستور توقف دادند.

فرمانده انتظامی استان کرمان اعلام نمود: راننده خودرو بدون توجه به ایست پلیس اقدام به فرار کرد که با سرعت عمل ماموران و شلیک پلیس، خودرو متوقف شد.

وی شرح داد: ماموران در بازرسی از این خودرو 207 کیلو و 750 گرم شیشه که از مرزهای شرقی کشور وارد شده بود را کشف و یک متهم را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان کرمان با اشاره به توقیف یک دستگاه پژو 405 دیگر که راه پاک کن مواد بود و دستگیری راننده آن، اعلام نمود: شیشه یا همان متامفتامین یک ماده صنعتی و محرک قوی است که بر سیستم اعصاب مرکزی اثر می گذارد و خیلی زود فرد مصرف کننده را به خود وابسته و ادامه مصرف آن عوارض بسیار خطرناک جسمی و روانی ایجاد می کند.

منبع: ایرنا
انتشار: 17 دی 1399 بروزرسانی: 17 دی 1399 گردآورنده: justclip.ir شناسه مطلب: 200

به "خبرنگاران بیش از 207 کیلو شیشه در عملیات پلیس کرمان و سمنان کشف شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران بیش از 207 کیلو شیشه در عملیات پلیس کرمان و سمنان کشف شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید