خبرنگاران شکست سنگین آرسنال در خانه

به گزارش دنیای ویدئو، تهران- خبرنگاران- تیم فوتبال آرسنال در ملاقات خانگی مقابل استون ویلا با شکست سنگین سه بر صفر روبرو شد.

خبرنگاران شکست سنگین آرسنال در خانه

جهت دریافت خدمات پتینه چیست با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

به گزارش خبرنگاران؛ یکشنبه شب در آخرین ملاقات هفته هشتم لیگ برتر باشگاه های انگلیس، آرسنال در استادیوم امارات به مصاف استون ویلا رفت و در نهایت با شکست دور از انتظار سه بر صفر روبرو شد تا خیلی زود روزهای خوب را فراوش کند.

استون ویلا در جریان این ملاقات عملکرد بسیار خوبی داشت و با در اختیار دریافت میانه میدان، توپچی های لندن را وادار به عقب نشینی کرد.

در دقیقه 25 باکایو ساکا مدافع آرسنال به اشتباه دروازه تیم خودی را گشود و سپس نوبت به اولی واتکینز رسید تا در دقایق 72 و 75 گلزنی کند.

استون ویلا که فصلی فراتر از انتظار را سپری می نماید با رجحان در این ملاقات به امتیاز 16 رسید و به رتبه ششم جدول صعود کرد و شاگردن مایکل آرتتا در تیم آرسنال نیز هچنان 12 امتیازی باقی ماندند.

هم اکنون، لسترسیتی با 18 امتیاز صدرنشین لیگ برتر جزیره است و تیم های تاتنهام و لیورپول با 17 امتیاز و برحسب تفاضل گل در رتبه های دوم و سوم قرار دارند.

منبع: ایرنا
انتشار: 19 آذر 1399 بروزرسانی: 19 آذر 1399 گردآورنده: justclip.ir شناسه مطلب: 139

به "خبرنگاران شکست سنگین آرسنال در خانه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران شکست سنگین آرسنال در خانه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید