خبرنگاران همه بازیها در گروه ب لیگ فوتسال حکم فینال را دارند

به گزارش دنیای ویدئو، مشهد- خبرنگاران- سرمربی تیم فوتسال فرش آرای مشهد گفت: تیمهای گروه ب لیگ فوتسال کشور ما آن قدر قوی هستند که هر بازی حکم فینال را دارند.

خبرنگاران همه بازیها در گروه ب لیگ فوتسال حکم فینال را دارند

مجید مرتضایی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران اضافه کرد: تیم مس سونگون هم که فردا با فرش آرای مشهد بازی دارد تیمی است که غیر از بازی هفته نخست باخت نداشته است.

وی ادامه داد: هر چند بر آمارها نمی توان تکیه کرد با این حال تیم ما طی 2 سال اخیر ثابت نموده است که می تواند مس سونگون را در خانه شکست دهد و امیدواریم این اتفاق فردا هم تکرار گردد.

سرمربی تیم فوتسال فرش آرای مشهد گفت: بازی سختی مقابل تیم مس سونگون داریم و هر 2 تیم قابلیت بالایی دارند به حدی که اگر این بازی پخش تلویزیونی داشت تماشاگرپسند بود و فوتسال دوستان از تماشای آن لذت می بردند.

مرتضایی اضافه کرد: افشار، بیضایی و مجیدی پور را به دلیل مصدومیت مانند بازی مقابل تیم راگا در اختیار نداریم اما بقیه بازیکنان ما ثابت نموده اند که می توانند به خوبی جای آنها را پر نمایند.

هم اینک تیم فوتسال فرش آرا با انجام پنج بازی و کسب 11 امتیاز در رتبه دوم و تیم مس سونگون با 10 امتیاز در رتبه سوم گروه ب لیگ برتر فوتسال قرار دارند.

تیمهای فوتسال فرش آرای مشهد و مس سونگون از ساعت 15 فردا در تبریز با هم ملاقات می نمایند.

بر اساس قرعه کشی صورت گرفته در روز نوزدهم شهریور ماه سال جاری تیم های لیگ فوتسال در 2 گروه هفت تیمی قرار گرفتند که تیم های گیتی پسند، ستارگان ورامین، شهروند ساری، محمد سیمای قم، مقاومت البرز، اهورای بهبهان و کراپ الوند در گروه نخست و تیم های فرش آرای مشهد، مس سونگون، سن ایچ ساوه، حفاری خوزستان، هایپر شاهین شهر، ایمان سبز شیراز و راگا در گروه دوم با هم رقابت می نمایند.

منبع: ایرنا
انتشار: 5 اسفند 1399 بروزرسانی: 5 اسفند 1399 گردآورنده: justclip.ir شناسه مطلب: 285

به "خبرنگاران همه بازیها در گروه ب لیگ فوتسال حکم فینال را دارند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران همه بازیها در گروه ب لیگ فوتسال حکم فینال را دارند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید