خبر خوب برای پرسپولیسی ها، آمادگی بالای رادوشوویچ در تمرینات

به گزارش دنیای ویدئو، چند روزی است که گلر خارجی پرسپولیس به ایران برگشته و نکته جالب در مورد او آمادگی بالایش در تمرینات است، به طوریکه کادر فنی سرخ پوشان هم از این موضوع تعجب کردند.

خبر خوب برای پرسپولیسی ها، آمادگی بالای رادوشوویچ در تمرینات

به گزارش خبرنگاران به نقل از خبر ورزشی، روزی که علیرضا بیرانوند پرسپولیس را ترک و به فوتبال اروپا رفت خیلی ها فکر می کردند بوژیدار رادوشوویچ کروات گلر اول پرسپولیس گردد ولی عمر فیکس شدن رادو فقط چند بازی اخر فصل قبل بود. رادو در ان چند بازی اشتباهات متعددی داشت و از همانجا کادرفنی پرسپولیس به فکر خرید یک دروازه بان سطح بالا افتاد تا در کنار رادو برای فیکس شدن رقابت کند. در نهایت و قبل از آغاز لیگ قهرمانان اسیا حامد لک جذب پرسپولیس شد و در دیدارهای اسیایی گلر اول سرخ پوشان شد. لک انقدر در این دیدارها خوب بود که تنها دوبار دروازه اش باز شد که هر دو گل هم از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید.

درخشش لک طوری بود که رادو متوجه شد کار بسیار دشواری برای قرار دریافت در ترکیب ثابت پرسپولیس دارد و حتی طی چند وقت اخیر بارها شایعه جدایی اش از پرسپولیس هم شنیده شد. رادو که به دلیل اختلاف با مدیران باشگاه و پرداخت نشدن طلبش غیبتی طولانی داشت و حتی بازی با سایپا را هم از دست داد چند روزی است به ایران برگشته و در تمرینات پرسپولیس حضور پیدا می نماید نکته جالب در مورد رادو امادگی بالای او در تمرینات است به طوریکه کادر فنی سرخ پوشان هم از این موضوع تعجب کردند. انطور که خود رادو عنوان می کرد در مدت زمانیکه در کرواسی حضور داشت تمرینات منظمی را انجام می داد و به همین دلیل آمادگی بالایی دارد. بازگشت رادو با آمادگی و انگیزه بالا میتواند خبر خوبی برای کادر فنی و طرفداران پرسپولیس باشد زیرا که این تیم بازی های سخت و فشرده ای را پیش رو خواهد داشت.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 23 آذر 1399 بروزرسانی: 23 آذر 1399 گردآورنده: justclip.ir شناسه مطلب: 148

به "خبر خوب برای پرسپولیسی ها، آمادگی بالای رادوشوویچ در تمرینات" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبر خوب برای پرسپولیسی ها، آمادگی بالای رادوشوویچ در تمرینات"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید