دوومیدانی کار پارالمپیکی ایران پس از رهایی از کرونا به دنبال رکورد شکنی در امارات است

به گزارش دنیای ویدئو، دوومیدانی کار پارالمپیکی گفت: با وجود این که 3 بار به کرونا مبتلا شدم، اما از نظر بدنی شرایطم بهتر از سال گذشته است و سعی دارم در مسابقات بین المللی امارات در پرتاب نیزه رکوردشکنی کنم.

دوومیدانی کار پارالمپیکی ایران پس از رهایی از کرونا به دنبال رکورد شکنی در امارات است

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایسنا، امیری درباره شرایط رکوردش در پرتاب نیزه از زمانی که تمریناتش را در کیش آغاز نموده است، اظهار کرد: از آبان که تمرینات خود را در کیش آغاز کردم روزی دو جلسه تمرین در صبح و بعدازظهر انجام می دهم و به حدی تحت فشار تمرینات قرار دارم که از نظر بدنی شرایطم بهتر از زمانی است که در مسابقات جهانی امارات شرکت کردم.

وی در پاسخ به این پرسش، با توجه به این که سه بار به کرونا مبتلا شدید، آیا این مساله تاثیری بر روی عملکرد شما داشته است یا خیر، گفت: خوشبختانه نه تنها قدرت بدنی ام به خاطر کرونا افت پیدا ننموده بلکه نسبت به مسابقات جهانی امارات که آبان سال گذشته برگزار گشت، شرایطم بهتر و رکوردم ارتقا پیدا نموده است، به طوری که به دنبال آن هستم تا در مسابقات بین المللی فزاغ امارات که اواخر بهمن برگزار می گردد، در پرتاب نیزه رکوردشکنی کنم و در وزنه برای کسب سهمیه پارالمپیک رقابت کنم.

امیری درباره شرایط تمریناتش در کیش اظهار کرد: از زمانی که تمریناتم را در کیش آغاز کردم با هماهنگی فدراسیون و کمیته ملی پارالمپیک صبح ها باشگاه هتل ایران تا ظهر به صورت خصوصی در اختیار من و مربی ام قرار گرفته است که با رعایت پروتکل های بهداشتی تمریناتم را انجام می دهم، در حال حاضر شرایطم در کیش از هر نظر راضی کننده است و مشکل خاصی ندارم.

دوومیدانی کار پارالمپیکی خاطرنشان کرد: با هماهنگی اجرا شده بین فدراسیون و کمیته ملی پارالمپیک، قرار است تا بهمن ماه که در مسابقات بین المللی فزاغ امارات شرکت می کنم در کیش بمانم، بعد از مسابقات نیز اگر فدراسیون صلاح بداند دوست دارم تا زمان اعزام به پارالمپیک تمریناتم را در کیش پیگیری کنم تا در شرایط بهتری خود را برای پارالمپیک توکیو آماده کنم.

وی در پایان توضیح داد: در مسابقات جهانی امارات رکوردم در پرتاب نیزه 29/99 بود که با این رکورد به مدال طلا دست پیدا کردم، تلاشم بر این است در مسابقات بین المللی فزاغ امارات این رکورد را ارتقاء دهم.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 22 آذر 1399 بروزرسانی: 22 آذر 1399 گردآورنده: justclip.ir شناسه مطلب: 145

به "دوومیدانی کار پارالمپیکی ایران پس از رهایی از کرونا به دنبال رکورد شکنی در امارات است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دوومیدانی کار پارالمپیکی ایران پس از رهایی از کرونا به دنبال رکورد شکنی در امارات است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید