رئیس جمهور به موضوع زاینده رود ورود جدی داشته باشد

به گزارش دنیای ویدئو، نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: مطالبات مردم درباره حوضه آبریز زاینده رود زیاد است و ضرورت دارد که رئیس جمهور به این موضوع ورود جدی داشته باشد.

رئیس جمهور به موضوع زاینده رود ورود جدی داشته باشد

به گزارش از ، عباس مقتدایی نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی درباره موضوع کم آبی در استان اصفهان گفت: رئیس جمهور به موضوع آب زاینده رود ورود جدی پیدا کند، زیرا حجم مطالبات، گلایه های مردم و مسائل پیش آمده برای زاینده رود زیاد است، به همین علت همه باید دست به دست هم دهیم تا با همکاری و همدلی در سطح ملی و استانی و سطوح علمی، فنی و اداری امور مربوط به زاینده رود را دنبال کنیم.

وی اضافه نمود: یکی از کار های مثبت رئیس جمهور بازدید از منطقه ها مختلف کشور به شکل سرزده و میدانی است و قطعاً زاینده رود از چنین اهمیتی برخوردار است که رئیس جمهور و کابینه به کل موضوع حساسیت لازم را داشته باشند.

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، گفت: نامه ای را برای رئیس جمهور تنظیم نموده ایم که در آن از ابراهیم رئیسی خواسته ایم که در حد احتیاجِ زاینده رود به مسائل این حوضه آبریز رسیدگی کند و پاسخ شایسته و به هنگام به زاینده رود را در دولت سیزدهم بدهد.

مقتدایی توضیح داد: هم اکنون مردم این شهر با فهم این موضوع که دولت کار خود را تازه شروع نموده است بی صبرانه منتظر حضور رئیس جمهور در اصفهان برای حل مسائل زاینده رود هستند. معتقدم اگر دولت تازه اهتمام لازم را برای حل مسائل مردم داشته باشد حل مشکل زاینده رود از اولین موضوعاتی است که در هیات دولت باید مورد رسیدگی قرار گیرد.

وی اعلام نمود: مسائل حوضه آبریز زاینده رود هم با معیشت مردم و هم با تقویت منابع اقتصادی کل کشور از نظر صنعت و کشاورزی مرتبط است و هم عدم رسیدگی به مسائل زاینده رود روی بقیه استان ها هم تأثیر منفی می گذارد. کار های اجرایی را دولت باید به گونه ای رقم بزند که بیشترین حد بهره وری، کارآمدی و رسیدگی به مطالبات مردم را ببینیم.

منبع:ایسنا

انتهای پیغام

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 23 شهریور 1400 بروزرسانی: 23 شهریور 1400 گردآورنده: justclip.ir شناسه مطلب: 623

به "رئیس جمهور به موضوع زاینده رود ورود جدی داشته باشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رئیس جمهور به موضوع زاینده رود ورود جدی داشته باشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید