روسیه: 327 تروریست در سوریه کشته شدند

به گزارش دنیای ویدئو، سخنگوی نیروهای روسیه در سوریه از کشته شدن 327 تروریست در جریان عملیات مشترک نیروهای روسیه و ارتش سوریه اطلاع داد.

روسیه: 327 تروریست در سوریه کشته شدند

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایرنا، سخنگوی نیروهای روسیه در سوریه گفت: ارتش سوریه با مشارکت نیروهای نظامی روسیه از روز 18 تا 24 ماه اوت (از روز سه شنبه هفته گذشته تا امروز) عملیات ضدتروریستی گسترده ای را اجرا کردند.

وی اضافه کرد: در جریان حملات هوایی هواپیماهای روسیه و سوریه و با آتش توپخانه و عملیات گروه های تجسسی و نیروهای ویژه، در منطقه مرکزی سوریه 327 تروریست کشته و 134 پناهگاه و 17 مقر دیده بانی آنها نابود شد.

در این عملیات هفت انبار تجهیزات تروریست ها و پنج انبار زیرزمینی سلاح و مهمات تروریست ها منهدم شد.

سخنگوی نیروهای روسیه در سوریه همچنین گفت که روز 18 ماه اوت بر اثر انفجار بمب کار گذاشته شده توسط تروریست ها، یک ژنرال ارتش روسیه به نام م.گلادکیخ که به عنوان مشاور نظامی در سوریه فعالیت می کرد کشته شد.

وی اعلام کرد که تحرکات تروریست ها در منطقه مرکزی سوریه افزایش یافته است. بسیاری از این افراد از تروریست های سابق داعش پس از اعلام عفو از سوی دولت محلی شمال شرق سوریه که توسط آمریکا کنترل می گردد به این منطقه آمده اند.

نیروهای روسیه از سال 2015 به درخواست دولت سوریه در این کشور حضور دارند و هواپیماهای نیروی هوافضای روسیه در مدت دو سال بطور گسترده به مراکز تروریست ها در سوریه حمله کردند.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 22 مهر 1399 بروزرسانی: 22 مهر 1399 گردآورنده: justclip.ir شناسه مطلب: 20

به "روسیه: 327 تروریست در سوریه کشته شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روسیه: 327 تروریست در سوریه کشته شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید