سرمربی سابق بارسلونا روی نیمکت حریف پرسپولیس می نشیند؟

به گزارش دنیای ویدئو، لئوناردو ژاردیم در غیاب نیمی از یاران اصلی خود الهلال را برای ملاقات با پرسپولیس آماده می نماید و در همین حال رسانه های عربستانی از برکناری قریب الوقوع مربی پرتغالی خبر می دهند.

سرمربی سابق بارسلونا روی نیمکت حریف پرسپولیس می نشیند؟

ژاردیم چند ماه پیش با قراردادی یک ساله راهنمایی الهلال را بر عهده گرفت، اما در طول شش هفته مسابقات لیگ این کشور به سه پیروزی و سه تساوی دست یافته است و در صندلی چهارم جدول لیگ واقع شده است که به همین علت از جانب مسئولان این باشگاه و طرفداران الهلال با نقدها جدی روبرو شده است.

به گفته مبارک الشهری یکی از خبرنگاران ورزشی عربستانی در یک گفت و گوی تلویزیونی، بعضی از طرفداران متمول باشگاه الهلال اعلام نموده اند هزینه دستمزد و فسخ قرارداد مربی پرتغالی را پرداخت می نمایند و تنها خواهان برکناری وی هستند.

الشهری بعلاوه گفت مسئولان باشگاه الهلال با کیکه ستین سرمربی سابق بارسلونا وارد مذاکره شده و رسماً از وی درخواست نموده اند نظر خودش را برای راهنمایی این تیم اعلام کند.

ستین پیش از این گزینه باشگاه النصر بود و گفته می گردد به حضور در فوتبال خاورمیانه ابراز تمایل نموده است.

روز گذشته هم روزنامه مکه گزارش داده بود که ملاقات با پرسپولیس آخرین فرصت ژاردیم خواهد بود و در صورت ناکامی الهلال مربی پرتغالی قطعاً برکنار خواهد شد.

به نظر می رسد انتشار این اخبار در رسانه های عربستانی بیش از هر زمان دیگری نیمکت مربیگری این تیم را متزلزل ساخته و در آستانه ملاقات با پرسپولیس می تواند تمرکز حریف سرخ پوشان را تحت تأثیر قرار بدهد.

منبع: فرارو
انتشار: 6 آبان 1400 بروزرسانی: 6 آبان 1400 گردآورنده: justclip.ir شناسه مطلب: 670

به "سرمربی سابق بارسلونا روی نیمکت حریف پرسپولیس می نشیند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرمربی سابق بارسلونا روی نیمکت حریف پرسپولیس می نشیند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید