سفیر قطر: تاریخی بودن روابط قطر و ایران تا به امروز ثابت شده است

به گزارش دنیای ویدئو، سفیر قطر در ایران تأکید کرد: تاریخی بودن روابط دو جانبه قطر و ایران تا به امروز ثابت شده و روابط بین ملت های دو کشور روابطی همراه با مهر و دوستی است.

سفیر قطر: تاریخی بودن روابط قطر و ایران تا به امروز ثابت شده است

همراه ما باشید و با تور دوحه از مروارید خلیج فارس دیدن کنید و زیبایی های شهر دوحه را در خاطراتتان ثبت کنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، محمد بن حمد الهاجری سفیر قطر در تهران در سخنانی به مناسبت روز ملی دولت قطر گفت: به مناسبت روز 18 دسامبر، سالروز نهادن سنگ بنای تأسیس کشورمان توسط شیخ جاسم بن محمد بن ثانی (رحمه الله) در سال 1878 میلادی، صمیمانه ترین تبریک و تهنیت ها را به والاحضرت امیرجان نثار شیخ تمیم بن حمد آل ثانی تقدیم می نماییم.

وی اضافه نمود: همچنین این روز را به بنیانگذار دولت مدرن قطر والاحضرت امیر پدر شیخ حمد بن خلیفه آل ثانی (حفظه الله) که در دوره ایشان دولت قطر شاهد موفقیت ها و عزت و پیشرفت و شکوفایی شد، و نیز به معاون امیر شیخ عبدالله بن حمد آل ثانی (حفظه الله)، نخست وزیر و وزیر کشور شیخ خالد بن خلیفه آل ثانی و به ملت عزیز قطر تبریک عرض می کنیم.

الهاجری افزود: شادی خود به مناسبت روز ملی را با دولت جمهوری اسلامی ایران و ملت دوست، ملت ایران، به اشتراک می گذاریم تا تأکید کنیم که تاریخی بودن روابط دوجانبه قطر و ایران تا به امروز ثابت شده است و روابط بین ملت های دو کشور، روابطی همراه با مهر و دوستی است.

به گزارش ایرنا، سفیر قطر در تهران یادآور شد: از خدای عزوجل می خواهیم کشورمان را از هرگونه گزندی محافظت کند و این مناسبت را با صحت، سلامت و امنیت به ما بازگرداند.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال اینستاگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 7 دی 1399 بروزرسانی: 7 دی 1399 گردآورنده: justclip.ir شناسه مطلب: 179

به "سفیر قطر: تاریخی بودن روابط قطر و ایران تا به امروز ثابت شده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفیر قطر: تاریخی بودن روابط قطر و ایران تا به امروز ثابت شده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید