بازسازی اسناد تاریخی موزه شهرداری بروجرد

به گزارش دنیای ویدئو، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان از حفاظت و بازسازی تعدادی اسناد تاریخی متعلق به موزه شهرداری بروجرد اطلاع داد.

بازسازی اسناد تاریخی موزه شهرداری بروجرد

جهت دریافت خدمات بازسازی ساختمان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

میراث آریا: روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان لرستان، سیدامین قاسمی امروز دوشنبه 14 تیرماه 1400 ضمن بیان خبر فوق، اظهار کرد: در این عملیات یک جلد کتاب نسخه خطی و 15 عدد قباله تاریخی متعلق به موزه شهرداری بروجرد مورد بازسازی و حفاظت قرار گرفتند.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان با اشاره به توجه به حفظ اصالت اسناد در فرآیند بازسازی، اسم کرد: از جمله موارد شاخص بازسازی در این اسناد می توان به گردگیری، پاکسازی لکه زدایی، بازسازی و بازسازی، برطرف پارگی ها و صاف کردن صفحات اشاره نمود.

او اعلام نمود: میراث لرستان فقط محدود به ابنیه تاریخی و طبیعی نیست و تمامی اوراق و اسناد تاریخی هر کدام برگ زرینی از تاریخ، هویت و فرهنگ دیار و سرزمین عزیز ما هستند که شایسته است به برترین نحو ممکن حراست و حفاظت شوند.

منبع: توریسم آنلاین
انتشار: 24 تیر 1400 بروزرسانی: 24 تیر 1400 گردآورنده: justclip.ir شناسه مطلب: 537

به "بازسازی اسناد تاریخی موزه شهرداری بروجرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازسازی اسناد تاریخی موزه شهرداری بروجرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید