واکنش مربی پرسپولیس به خبر جدایی ستاره ها

به گزارش دنیای ویدئو، حمید مطهری در نشست خبری پیش از ملاقات پرسپولیس برابر نفت مسجدسلیمان گفت: جا دارد نوروز باستانی را پیشاپیش تبریک بگویم. امیدوارم چشم هیچ پدر و مادری در سال 1400 بدی های روزگار را نبیند، چون همین چند روز پیش که چهلمین روز درگذشت میناوند و انصاریان بود را آدم باور نمی کند. ما در سال 99 روزهای پر فراز و نشیبی را پشت سر گذاشتیم و سال سختی را داشتیم. در نهایت هم تیم به فینال آسیا رفت و با آن اختلاف قهرمان لیگ شد.

واکنش مربی پرسپولیس به خبر جدایی ستاره ها

وی در ادامه اضافه نمود: مدیریت جدید باشگاه خیلی زحمت کشید و آرامش را به تیم تزریق کرد تا خنده بر لبان پرسپولیس بیاید. بازیکنان نهایت انرژی را گذاشتند و جا دارد به آنها خسته نباشید و دست مریزاد بگویم. آنها 10 ماه کوشش بی وقفه داشتند و به نظرم باید پای بازیکنان ما را طلا گرفت. آنها فوق العاده جنگجو ظاهر شدند. در خصوص بازی فردا هم باید بگویم تمام تیم هایی که مقابل پرسپولیس بازی می نمایند انگیزه زیادی دارند و خیلی مهم است که در 10 تا 15 دقیقه اول به حریف گل بزنیم تا جریان بازی به نفع مان باشد.

مربی تیم فوتبال پرسپولیس یادآور شد: ریتم، ضرباهنگ و جریان بازی باید کاملاً کنترل گردد. ریتم و ضرباهنگ مثل موجی است که به سمت ساحل می آید و گاهی تند و گاهی آرام است، اما باید کاملاً در اختیار ما باشد تا از نقاط ضعف حریف استفاده کنیم و سه امتیاز را به طرفداران عیدی بدهیم. تمام حریفان برای ما قابل احترام هستند. کادر فنی جدید بالای سر نفت مسجدسلیمان آمده و در دو هفته گذشته این تیم با آرایش های مختلفی بازی نموده است. ما کاملاً تیم نفت را رصد کردیم و در نهایت امیدوارم سه امتیاز را به دست بیاوریم.

مطهری در خصوص نقل وانتقالات این تیم و بحث درخواست جدایی محمد انصاری نیز شرح داد: ما سه بازیکن جذب کردیم. ترابی، مغانلو و فرجی آنهایی بودند که در لیست ما حضور داشتند و باشگاه زحمت کشید و آنها را جذب کردیم. در خصوص انصاری هم وقتی سه روز پیش رسانه ها از من درباره جدایی او سؤال کردند، تعجب کردم که چطور این بحث ها مطرح می گردد. انصاری بازیکن ماست و کادر فنی و باشگاه مخالف جدایی اش هستند. کادر فنی در جریان نبود و انصاری روز گذشته با ما در این مورد صحبت کرد. او با ما قرارداد دارد و اگر بندی در قراردادش دارد که می تواند فسخ کند، من در جریانش نیستیم.

مطهری در خصوص اینکه گفته می گردد نوراللهی نیز قصد جدایی از سرخپوشان را در انتها فصل دارد، خاطر نشان کرد: یکسری از بچه ها قراردادشان آخر فصل تمام می گردد و حق بازیکن است که تصمیم بگیرد. نوراللهی بازیکن توانمند ماست، سال ها برای تیم زحمت کشیده است و جلساتی هم با باشگاه برای تمدید قرارداد داشته است. اینکه الان این صحبت ها مطرح می گردد، نمی دانم برای چیست. نوراللهی متعهدانه کارش را انجام می دهد و ان شاءالله بحث تمدید قرارداد هم به خوبی انجام می گردد.

وی درباره اینکه عیسی آل کثیر نیز از 13 فروردین به تیم اضافه خواهد شد، توضیح داد: بله آل کثیر هم از 13 فروردین اضافه می گردد، ولی به خاطر محرومیت که داشته است نمی توانیم این بازیکن را حتی در تمرینات در اختیار داشته باشیم و انفرادی تمرین می نماید. محرومیت آل کثیر واقعاً ناجوانمردانه بود، اما امیدوارم پس از بازگشت شرایط خوبی داشته باشد و بتواند به تیم یاری کند.

مربی تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به سؤالی در خصوص محرومان و مصدومان این تیم گفت: خدا را شکر محروم و مصدومی نداریم. همه در اختیار تیم هستند و طوری کار می کنیم که در آخرین بازی هدیه خوبی به طرفداران بدهیم.

مطهری در انتها در خصوص اینکه AFC فرصت میزبانی از مسابقات لیگ قهرمانان آسیا و رقابت های انتخابی جام جهانی را به کشورمان نداده است، گفت: خیلی می شنوم که می گویند مدیران ما لابی نکردند و نتوانستیم میزبانی بگیریم. اولاً ما باید واقع گرایانه نگاه کنیم. ما به لحاظ ساختاری ضعیف هستیم و باید نگاه مان واقع گرایانه باشد. ما خیلی شرایط میزبانی را نداشتیم و با همین شرایط هم تیم مان به فینال رفت. می شنوم که می گویند لابی نکردند. اتفاقاً می خواهم بگویم که مدیران ما خیلی خوب لابی را بلدند، ولی برای خودشان که پست و مقام در AFC داشته باشند! آنها برای فوتبال ما لابی نکردند که ثمره آن را هم الان می بینیم.

منبع: فرارو
انتشار: 2 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 2 اردیبهشت 1400 گردآورنده: justclip.ir شناسه مطلب: 401

به "واکنش مربی پرسپولیس به خبر جدایی ستاره ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش مربی پرسپولیس به خبر جدایی ستاره ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید