کمیسیون فدرال ارتباطات آمریکا 5 شرکت چینی را تهدید علیه امنیت ملی دانست

به گزارش دنیای ویدئو، کمیسیون فدرال ارتباطات آمریکا 5 شرکت چینی را به عنوان یک تهدید علیه امنیت ملی ایالات متحده معرفی نموده است.

کمیسیون فدرال ارتباطات آمریکا 5 شرکت چینی را تهدید علیه امنیت ملی دانست

با ما همراه باشید و با تور چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از رویترز، کمیسیون فدرال ارتباطات آمریکا بر اساس قانون مصوب 2019 در حمایت از شبکه های مخابراتی و ارتباطاتی ایالات متحده، 5 شرکت چینی را یک تهدید علیه امنیت ملی این کشور ارزیابی و معرفی نموده است.

بر اساس این گزارش، کمیسیون فدرال ارتباطات آمریکا اضافه نمود: شرکت های هواوی، زد تی ئی، هیترا، هانگ ژو هیک ویژن دیجیتال و ژی جیانگ داهوا تهدید علیه امنیت ملی آمریکا به شمار می فرایند.

قانون 2019 کمیسیون فدرال ارتباطات آمریکا را ملزم می نماید تا شرکت هایی را که تجهیزات مخابراتی را فراوری می نمایند که یک خطر عظیم امنیتی علیه آمریکا به شمار می فرایند، شناسایی و معرفی کند.

جسیکا روزن ورسل رئیس کمیسیون فدرال ارتباطات آمریکا در این باره گفت: این فهرست توصیه ها و دستورالعمل های مفیدی را ارائه می نماید که اطمینان می دهد شبکه های نسل آینده در سراسر آمریکا به گونه ای طراحی و ایجاد خواهد شد که اشتباهات گذشته در استفاده از تجهیزات و خدماتی که تهدید علیه امنیت ملی ما هستند، تکرار نشود.

در اوت 2020 دولت آمریکا قوانینی را برای جلوگیری از خرید کالاها و خدمات از این 5 شرکت چینی صادر نموده بود.

آمریکا در سال 2019 شرکت های هواوی، هیک ویژن و چند شرکت دیگر را در فهرست سیاه مالی قرار داده بود.

در سال گذشته، کمیسیون فدرال ارتباطات آمریکا شرکت های هواوی و زد تی ئی را یک تهدید امنیت ملی علیه شبکه های مخابراتی ارزیابی کرد و مانع از خرید 8.3 میلیارد دلار تجهیزات مخابراتی از سوی دولت آمریکا از این شرکت ها شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 11 فروردین 1400 بروزرسانی: 11 فروردین 1400 گردآورنده: justclip.ir شناسه مطلب: 358

به "کمیسیون فدرال ارتباطات آمریکا 5 شرکت چینی را تهدید علیه امنیت ملی دانست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کمیسیون فدرال ارتباطات آمریکا 5 شرکت چینی را تهدید علیه امنیت ملی دانست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید