43 میلیون دوز واکسن چینی کرونا در دنیا تزریق شد

به گزارش دنیای ویدئو، به گزارش خبرنگاران به نقل از گلوبال تایمز، طبق اعلام تلویزیون مرکزی چین (CCTV)، تا به امروز 43 میلیون دوز از واکسن کووید 19 توسعه یافته در شرکت سینوفارم در سراسر دنیا به افراد تزریق شده است. همچنین دریافت کننده 34 میلیون دوز از این واکسن شهروندان ساکن چین بوده اند. این درحالی است که به گفته مقامات ظرفیت فراوری واکسن این کشور تا انتها 2022 میلادی به 4 میلیارد دوز خواهد رسید.

43 میلیون دوز واکسن چینی کرونا در دنیا تزریق شد

با ما همراه باشید و با تورهای چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

بر اساس بیانیه سازمان ملی محصولات دارویی چین، تاییدیه اضطراری آزمایش بالینی برای واکسن های کووید 19 صادر نموده است. همچنین از این تعداد واکسن 6 مورد در مرحله سوم آزمایش بالینی قرار دارند.

فنگ دوجیا رئیس اتحادیه صنعت واکسن سازی چین در مصاحبه ای با CCTV اعلام نمود، 18 خط فراوری واکسن کووید 19 در این کشور تأسیس شده و پیش بینی می گردد ظرفیت سالانه فراوری واکسن تا خاتمه 2021 میلادی به 2 و تا خاتمه 2022 میلادی به 4 میلیارد دوز برسد.

همچنین اطلاعات وزارت امور خارجه نشان می دهد چین برای 53 کشور در حال توسعه واکسن تهیه نموده و 22 کشور واکسن صادر می نماید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 1 فروردین 1400 بروزرسانی: 1 فروردین 1400 گردآورنده: justclip.ir شناسه مطلب: 341

به "43 میلیون دوز واکسن چینی کرونا در دنیا تزریق شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "43 میلیون دوز واکسن چینی کرونا در دنیا تزریق شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید