اطمینان از جدایی لیونل مسی از بارسلونا!

به گزارش دنیای ویدئو، دو باشگاه پاری سن ژرمن و منچسترسیتی قصد دارند در تابستان پیش رو با تمام قوا بر سر به خدمت دریافت لیونل مسی با یکدیگر سرشاخ شوند. بر اساس گزارش سایت 90 مین، این دو باشگاه فرانسوی و انگلیسی که جزو باشگاه های متمول اروپا هستند، اطمینان دارند فوق ستاره 33 ساله آبی واناری ها در انتها فصل جاری قطعاً از بارسلونا جدا خواهد شد، از این رو تمام کوشش خود را برای امضای قرارداد با برنده شش توپ طلا به کار خواهند بست.

اطمینان از جدایی لیونل مسی از بارسلونا!

مسی در تابستان اخیر پس از سال ها حضور در بارسلونا خواستار جدایی از این تیم شد، اما در نهایت مدیران وقت باشگاه بارسلونا با جدایی او مخالفت کردند و این فوق ستاره آرژانتینی نیز به خاطر وجود بند فسخ 700 میلیون یورویی که هر باشگاهی قادر به پرداختش نیست، تصمیم گرفت سال انتهای قراردادش را در بارسا سپری کند.

زمان برگزاری انتخابات پیش روی ریاست باشگاه بارسلونا در تاریخ 24 ژانویه 2021 (5 بهمن) خواهد بود و این بدان معناست که رئیس جدید این باشگاه تنها یک هفته فرصت دارد تا پیش از بسته شدن پنجره نقل وانتقالات زمستانی با لیونل مسی برای تمدید قراردادش به توافق برسد، در غیر اینصورت این فوق ستاره آرژانتینی در ماه ژانویه می تواند با باشگاه های دیگر مذاکره کند و در انتها فصل جاری با اتمام قراردادش به عنوان بازیکن آزاد راهی تیمی دیگر گردد.

مسی 33 ساله که با به ثمر رساندن 643 گل در 748 بازی، بهترین گلزن تاریخ باشگاه بارسلونا به شمار می رود، تا به امروز 33 جام مختلف را با آبی واناری ها کسب نموده است که از آن جمله می توان به 10 قهرمانی در لالیگا و چهار قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا اشاره نمود.

منبع: فرارو
انتشار: 3 بهمن 1399 بروزرسانی: 3 بهمن 1399 گردآورنده: justclip.ir شناسه مطلب: 223

به "اطمینان از جدایی لیونل مسی از بارسلونا!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اطمینان از جدایی لیونل مسی از بارسلونا!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید