به مزایده گذاشته شدن خانه بهروزی و خانه اسدی

به گزارش دنیای ویدئو، ایسنا/ مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان قزوین از به مزایده گذاشته شدن خانه بهروزی و خانه اسدی اطلاع داد.

به مزایده گذاشته شدن خانه بهروزی و خانه اسدی

جهت دریافت خدمات رنگ پتینه چیست با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

متقاضیان مزایده خانه بهروزی و خانه اسدی تا 17 آذر فرصت دارند

علیرضا خزائلی با اشاره به مزایده گذاشتن بناهای تاریخی قزوین توضیح داد: صندوق توسعه صنایع دستی و فرش دستباف و احیاء و بهره برداری از اماکن تاریخی کشور باهدف بازسازی و نگهداری بهینه اماکن تاریخی فرهنگی و یاری به صیانت از این آثار ارزشمند در تازه ترین دور از مزایده خود دو بنای تاریخی قزوین شامل خانه بهروزی و خانه اسدی را همراه با 52 بنای تاریخی سراسر کشور برای بازسازی و بهره برداری در مدت تعیین به مزایده گذاشته است.

وی اضافه کرد: تا به امروز سه بنای تاریخی گراند هتل، گرمابه تنکابنی و خانه یزدی ها با مشارکت صندوق به بخش خصوصی واگذارشده که در حال حاضر اقدام های بازسازیی در این بناها در حال اجرا است، با توجه به ظرفیت استان درزمینهٔ دارا بودن بناهای تاریخی واجد شرایط واگذاری امیدواریم بتوانیم با استفاده از ظرفیت سرمایه گذاران بخش خصوصی به ویژه سرمایه گذاران بومی زمینه نگهداری بهینه، بازسازی و احیای دیگر بناهای قابل واگذاری را فراهم کنیم.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان قزوین اظهار کرد: صندوق توسعه صنایع دستی و فرش دستباف و احیاء و بهره برداری از اماکن تاریخی کشور در مزایده 54 بنای تاریخی کشور از واجدین صلاحیت و درخواست نمایندگان دعوت کرد از تاریخ نشر آگهی، اسناد مزایده را از دبیرخانه کمیسیون مزایده صندوق توسعه به نشانی تهران، میدان بهارستان، خیابان اکباتان، عمارت مسعودیه، ساختمان صندوق توسعه دریافت نمایند.

خزائلی اعلام نمود: همچنین شماره تلفن 17- 33992016-021 و پایگاه اینترنتی صندوق توسعه و پایگاه ملی اطلاع رسانی مناقصات از دیگر راههایی است که متقاضیان می توانند برای دریافت اسناد اقدام نمایند و حداکثر تا ساعت 16 روز دوشنبه 17 آذر 99 مدارک مربوطه را تکمیل و نسبت به تحویل پاکتها به دبیرخانه اقدام و رسید دریافت نمایند؛ متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به آدرس www.chre.ir مراجعه نمایند.

منبع: همگردی
انتشار: 8 دی 1399 بروزرسانی: 8 دی 1399 گردآورنده: justclip.ir شناسه مطلب: 181

به "به مزایده گذاشته شدن خانه بهروزی و خانه اسدی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "به مزایده گذاشته شدن خانه بهروزی و خانه اسدی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید