تکلیف مسی چهارشنبه یا پنجشنبه معین می شود

به گزارش دنیای ویدئو، خورخه مسی، پدر و مدیر برنامه ستاره آرژانتینی در این هفته با خوسپ ماریا بارتومئو دیدار می کند تا درباره آینده پسرش تصمیم گیری شود.

تکلیف مسی چهارشنبه یا پنجشنبه معین می شود

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، به نقل از بی ساکر، در حالی که بارسلونا نخستین تمرین خود را در روز دوشنبه با حضور رونالد کومان انجام داد و عصر سرمربی هلندی در تیم کاتالانی آغاز شد اما همچنان موضوع مورد توجه لیونل مسی است.

همه درباره آینده مسی صحبت می کنند و روزها یکی پس از دیگری می گذرند اما بحران به وجود آمده به خاطر فکس کاپیتان بارسا (گفت می خواهد بارسا را ترک کند) تمام نشده است. در چنین شرایطی جلسه ای مهم قرار است برگزار شود که آینده ستاره آرژانتینی را تعیین خواهد کرد. به نوشته ال لارگرو این جلسه چهارشنبه یا پنجشنبه خواهد بود. یکی از این روزها خورخه مسی (پدر و مدیر برنامه مسی) با خوسپ ماریا بارتومئو (رییس باشگاه بارسلونا) دیدار خواهد کرد. در این جلسه هر یک از طرفین می داند چه می خواهد و هر کدام حق را به خود می دهد.

به نوشته مارکا، بارتومئو با انتقال مسی مخالفت خواهد کرد و می خواهد به پدر مسی بگوید پسرش فروشی نیست. همچنین به خورخه یادآوری خواهد کرد که مهاجم آرژانتینی نمی تواند به صورت رایگان تیم را ترک کند و تنها پیش از دهم ژوئن امکان این کار وجود داشت. رییس باشگاه بارسلونا به پدر مسی اعلام خواهد کرد که پسرش در راس پروژه کومان واقع شده است و اگر می خواهد تیم را ترک کند باید 700 میلیون یورو مبلغ بند آزاد سازی را پرداخت کند.

از طرفی خورخه به دنبال یک جدایی محبت آمیز خواهد بود که به نفع هر دو طرف باشد. مسی پیش از تنش های به وجود آمده به هیچ وجه نمی خواست تیم همیشگی اش را ترک کند. او اکنون نمی خواهد به نحوی باشگاه را ترک کند که در آینده (زمانی که از فوتبال خداحافظی کرد) نتواند دوباره به تیم ملحق شود. اکنون باید منتظر ماند تا نتیجه این جلسه تعیین شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 25 مهر 1399 بروزرسانی: 25 مهر 1399 گردآورنده: justclip.ir شناسه مطلب: 26

به "تکلیف مسی چهارشنبه یا پنجشنبه معین می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تکلیف مسی چهارشنبه یا پنجشنبه معین می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید