جدایی امین قاسمی نژاد دست ما نبود!

به گزارش دنیای ویدئو، محمد نوازی درباره شرایط پدیده و اینکه آیا آن ها از تعطیلی مسابقات لیگ راضی هستند، گفت: در مجموع تعطیلی طولانی مدت برای بیشتر تیم ها خوب نیست، ولی چاره ای نیست، چون بازی های لیگ قهرمانان آسیا برگزار می گردد. ما هم در سال جدید شرایط خوبی داشتیم و در دو بازی شکست نخوردیم. مسئله مهمتر این است که بعد از پشت سر گذاشتن روز های پرتنش حالا آرامش داریم و در این مدت هم سیدمهدی رحمتی زحمات زیادی کشید تا مسائل مدیریتی کمترین آسیب را به تیم بزند.

جدایی امین قاسمی نژاد دست ما نبود!

وی ادامه داد: با کوشش رحمتی و همچنین زحمات مسئولان استانی بسیاری از مسائل تیم ما رفع شد و بچه ها حق و حقوق شان را دریافت کردند. حالا هم تیم آرامش دارد و این از هر چیزی مهمتر است. تمام هدف ما این است که در 10 بازی به جامانده نتایج خوبی بگیریم و امیدوارم صندلی خوبی در جدول رده بندی پیدا کنیم.

نوازی در خصوص ماندن امین قاسمی نژاد و اینکه بعضی معتقدند باشگاه پدیده باید با جدایی این بازیکن موافقت می کرد، گفت: جدایی امین دست من یا رحمتی نبود. اتفاقاً خیلی ها در شبکه های اجتماعی به ما حرف هایی زدند که تأسف آور بود، ولی ما در این ماجرا نقشی نداشتیم. باشگاه پدیده بابت صدرو رضایت نامه قاسمی نژاد از استقلال مبلغی را درخواست کرد و این پول را هم به صورت نقد می خواست تا برای تیم خودمان هزینه گردد که در نهایت دو باشگاه به توافق نرسیدند.

مربی تیم فوتبال پدیده اعلام نمود: ماندن امین قاسمی نژاد اتفاق خوبی برای تیم ما بود و این بازیکن با انگیزه بالای خود به پدیده یاری خواهد نمود. امین بزرگتر و کاپیتان تیم ماست و هرگز خودش را کوچک نکرد که با منتفی شدن حضورش در استقلال بی انگیزه گردد. او در زمین و بیرون از زمین برای ما بازیکن ارزشمندی است.

منبع: فرارو
انتشار: 24 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 24 اردیبهشت 1400 گردآورنده: justclip.ir شناسه مطلب: 438

به "جدایی امین قاسمی نژاد دست ما نبود!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جدایی امین قاسمی نژاد دست ما نبود!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید