روزهای پرکار جواد خیابانی در غیاب عادل فردوسی پور و مزدک میرزایی

به گزارش دنیای ویدئو، فصل فوتبال دوباره آغاز شده و گرمای آن طی چند روز اخیر مخاطبان این ورزش پرطرفدار را به خود جذب نموده است. طی دو هفته اخیر چند مسابقه مجذوب کننده فوتبال از رسانه ملی و دو شبکه سوم سیما و شبکه ورزش پخش شده که در میان همه این مسابقات جواد خیابانی بیشترین سهم از گزارش بازی های مجذوب کننده را داشته است.

روزهای پرکار جواد خیابانی در غیاب عادل فردوسی پور و مزدک میرزایی

اتفاقی که نشان می دهد خیابانی به اسم مجری پرکار این روزهای صداوسیما در غیاب دو همکار قدیمی خود یعنی عادل فردوسی پور و مزدک میرزایی در حال گزارش مسابقات مجذوب کننده فوتبالی است.

در روزهایی که عادل فردوسی پور از شبکه سوم سیما اخراج نشده بود و مزدک میرزایی کشور را به قصد فعالیت در یک شبکه خارجی ترک نکرده بود، جواد خیابانی، عادل فردوسی پور، مزدک میرزایی، محمدرضا احمدی و پیمان یوسفی پای ثابت همه گزارش های پربازدید فوتبالی بودند. گزینه هایی که البته در میان آنها، کفه ترازو به نفع عادل و مزدک می چربید و سهم آنها در گزارش بازی های مجذوب کننده و پرمخاطب بیشتر بود.

حالا با خروج عادل فردوسی پور و مزدک میرزایی می توان گفت جواد خیابانی گزینه اول صداوسیما برای گزارشگری فوتبال های مجذوب کننده و پرمخاطب است.

البته محمدرضا احمدی هم از گزینه های اصلی شبکه سه و شبکه ورزش برای گزارشگری است اما آنالیز 5 بازی پازدید طی دو هفته اخیر نشان می دهد خیابانی سهم بالاتری را در مقایسه با احمدی دارد.

بعلاوه پیمان یوسفی هم چند وقتی است که گزارش مهمی در شبکه سه و شبکه ورزش نداشته و به نظر می رسد احمدی و خیابانی مجریان اول و دوم صداوسیما در گزارش مسابقات فوتبالی هستند.

در جدول زیر 5 بازی مهم در دو هفته اخیر که از سوی خیابانی و احمدی گزارش شده است را مشاهده کنید

منبع: ایرنا زندگی
انتشار: 17 مهر 1400 بروزرسانی: 17 مهر 1400 گردآورنده: justclip.ir شناسه مطلب: 649

به "روزهای پرکار جواد خیابانی در غیاب عادل فردوسی پور و مزدک میرزایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روزهای پرکار جواد خیابانی در غیاب عادل فردوسی پور و مزدک میرزایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید