ستاره سابق میلان و بارسلونا: لیاقت ایران در جام جهانی این نبود!

به گزارش دنیای ویدئو، ستاره سابق تیم ملی ایتالیا معتقد به نتایج تیم ملی ایران در جام جهانی 2022 قطر واکنش نشان داد.

ستاره سابق میلان و بارسلونا: لیاقت ایران در جام جهانی این نبود!

به گزارش خبرنگاران آنلاین، جیان لوکا زامبروتا، بازیکن سابق فوتبال ایتالیا که سابقه فتحِ جام جهانی را در سال 2006 دارد، با تاکید بر این که ایران لیاقت نتایج بهتری در مرحله گروهی این دوره از جام جهانی داشت گفت: عملکرد ایران مثبت و همراه با شگفتی بود. ایران گروه ساده ای نداشت. به نظرم ایران همواره یکی از آن تیم های آسیایی مهم بوده است. این در آسیا حضور قوی داشته است. ایران در این اواخر در مسابقات جهانی هم حضور موفقی داشته است. این تیم بازیکنان خوبی دارد که در باشگاه های اروپایی بازی می نمایند. از لحاظ فیزیکی و ذهنی و روحی لیاقت نتایج بهتری داشتند.

او که با ویژه برنامه جام جهانی صحبت می کرد از احتمال قهرمانی مدافع عنوان قهرمانی در این دوره از جام جهانی خبر داده و اضافه نمود: فرانسه امکانات خیلی بیشتری برای رسیدن به فینال و قهرمانی دارد. اما امیدوارم که در این دوره به دو علت قهرمانی به آرژانتین برسد؛ یکی به خاطر مسی است، چون مهمترین جامی به شمار می رود که در دوران بازی او کم است. دومی هم به خاطر مارادونا و اینکه آرژانتین مدت هاست قهرمان نشده و وقت آن رسیده که جام را بالای سر ببرد.

ملی پوش سابق فوتبال ایتالیا از سه بازیکن به عنوان ستاره های برتر جام جهانی قطر یاد نموده و گفت: در فرانسه ژیرو و امباپه دو بازیکنی هستند که تا اینجا فوق العاده کار نموده اند. در آرژانتین هم فقط یک نام را می برم که مسی است. من در بارسلونا شانس این را داشتم که دو سال با او هم تیمی باشم و هواداراش هستم. امیدوارم که مسی با آرژانتین به فینال برسد و قهرمان گردد.

حذف برزیل، یکی از اتفاقات عجیب این دوره از جام بود که زامبروتا در خصوص علت آن یادآور شد: برزیل بازیکنان بسیار بزرگ و شناخته شده ای دارد. این تیم اما مدت هاست که قهرمان نشده است. سخت است که برای این کار یک علت بگوییم. دقیقا نمی توانم چیز خاصی بگویم. جام جهانی متفاوتی داریم چون وسط فصل اروپایی بازی می کنیم. بازیکنان از لحاظ فیزیکی در اوج بوده و آماده تر هستند. پس همه چیز می تواند رخ بدهد و با کرواسی و مراکش این را دیدیم. این تیم ها بازیکنان با استعدادی دارند که از دقیقه یک تا 120 می دوند. بنابراین یک تیم تکنیکی مثل برزیل نمی توانست با این شرایط تا مراحل بالایی پیش برود.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 21 آذر 1401 بروزرسانی: 21 آذر 1401 گردآورنده: justclip.ir شناسه مطلب: 1003

به "ستاره سابق میلان و بارسلونا: لیاقت ایران در جام جهانی این نبود!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ستاره سابق میلان و بارسلونا: لیاقت ایران در جام جهانی این نبود!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید