فولادین ذوب با کشتی گیر خارجی در مرحله نیمه نهایی لیگ برتر

به گزارش دنیای ویدئو، صدرنشین گروه د مرحله مقدماتی لیگ برتر کشتی آزاد برای حضور در مسابقات نیمه نهایی و نهایی از کشتی گیر خارجی استفاده خواهد نمود.

فولادین ذوب با کشتی گیر خارجی در مرحله نیمه نهایی لیگ برتر

به گزارش خبرنگاران، مرحله نیمه نهایی و نهایی لیگ برتر آزاد روز هجدهم آذر ماه در سالن 12 هزار نفری آزادی برگزار می گردد. 4 تیم فولادین ذوب آمل، سهند ارس، صنایع مازندران، دانشگاه آزاد اسلامی در این مرحله برای کسب رده های برتر با هم به رقابت خواهند پرداخت.

در میان این 4 تیم که به عنوان صدرنشین گروه های خود به مرحله نیمه نهایی صعود کردند، تنها صنایع در مرحله مقدماتی از کشتی گیر خارجی استفاده کرد که به نظر می رسد در مرحله پایانی نیز این کار را تکرار کند.

سهند ارس نیز تا اینجای کار رسما با گاژیف کشتی گیر 65 کیلوی ستارگان ساری قرارداد بسته و بعلاوه فولادین ذوب نیز در حال جذب کشتی گیر خارجی است.

تیم آملی که رضا اطری و محمدحسین محمدیان ملی پوشان اوزان 57 و 97 کیلوگرم المپیک و امیرحسین زارع دارنده برنز المپیک 2020 توکیو و قهرمان سنگین وزن دنیا در مسابقات 2021 نروژ را در اختیار دارد، در مرحله پایانی لیگ با توجه به ارنج تیم حریف از کشتی گیر خارجی استفاده خواهد نمود.

برادران فیروزپور، داستان و برادران محبی از جمله کشتی گیران شاخص فولادین ذوب در لیگ هستند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 27 آذر 1400 بروزرسانی: 27 آذر 1400 گردآورنده: justclip.ir شناسه مطلب: 722

به "فولادین ذوب با کشتی گیر خارجی در مرحله نیمه نهایی لیگ برتر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فولادین ذوب با کشتی گیر خارجی در مرحله نیمه نهایی لیگ برتر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید