لیگ برتر انگلیس، رجحان منچستریونایتد مقابل آرسنال در شب عبور رونالدو از 800 گل

به گزارش دنیای ویدئو، منچستریونایتد در شبی که فوق ستاره این تیم توانست از مرز 800 گل زده عبور کند، فاصله خود را با تیم چهارم جدول لیگ برتر به سه امتیاز رساند.

لیگ برتر انگلیس، رجحان منچستریونایتد مقابل آرسنال در شب عبور رونالدو از 800 گل

به گزارش خبرنگاران، پرونده هفته چهاردهم رقابت های لیگ برتر انگلیس، پنجشنبه شب با ملاقات منچستریونایتد و آرسنال در استادیوم اولدترافورد بسته شد که منچستریونایتد با نتیجه 3 بر 2 به فزونی رسید.

امیل اسمیت رو در دقیقه 13، اولین گل بازی را برای توپچی ها به ثمر رساند اما برونو فرناندس با گلزنی در دقیقه 44، مانع انتها نیمه نخست با فزونی آرسنال شد.

در نیمه دوم کریستیانو رونالدو دروازه میهمان را در دقیقه 52 را باز کرد و هشتصدمین گل خود را در تاریخ مسابقات ملی و باشگاهی جشن گرفت. مارتین اودگارد در دقیقه 55 برای آرسنال پیروز به گلزنی شد، اما رونالدو گل دوم خودش را در دقیقه 70 و از روی نقطه پنالتی، به تور دروازه توپچی ها چسباند.

شیاطین سرخ که در این مسابقه هم مایکل کریک را روی نیمکت خود می دیدند، 21 امتیازی شدند و خود را به رتبه هفتم جدول لیگ جزیره رساندند. آرسنال نیز با شکست در تئاتر رویاها، دومین شکست خود را در سه بازی اخیر متحمل شد و در رده پنجم جدول لیگ برتر باقی ماند.

پنجشنبه شب هم تاتنهام به مصاف تیم برنتفورد رفت و با نتیجه 2 بر صفر پیروز شد.

سرخی کانوس مدافع برنتفورد در دقیقه 12، دروازه خودی را روی ارسال سون هیونگ مین باز کرد. سون در دقیقه 65 گل دوم تاتنهام را به ثمر رساند.

سامان قدوس هافبک ایرانی برنتفورد روی نیمکت تیمش نشسته بود و فرصت بازی پیدا نکرد.

تاتنهام که سومین پیروزی خود را در لیگ جزیره همراه با آنتونیو کونته به دست آورد، با 22 امتیاز به رتبه ششم جدول صعود کرد و تنها یک پله تا آرسنال فاصله دارد. یاران قدوس نیز که چهارمین شکست خود را در شش مسابقه گذشته متحمل شدند، با 16 امتیاز به رتبه دوازدهم سقوط کردند.

هفته پانزدهم مسابقات روز شنبه با پنج ملاقات شروع خواهد شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 21 دی 1400 بروزرسانی: 21 دی 1400 گردآورنده: justclip.ir شناسه مطلب: 749

به "لیگ برتر انگلیس، رجحان منچستریونایتد مقابل آرسنال در شب عبور رونالدو از 800 گل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیگ برتر انگلیس، رجحان منچستریونایتد مقابل آرسنال در شب عبور رونالدو از 800 گل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید