مقاله: تئاتر ملی در سن خوزه (San Jose) کاستاریکا

به گزارش دنیای ویدئو، مراجعین درسالن تئاتر حضور می یابند تا نمایش های خارق العاده را که همیشه در حال اجراست، ببینند. به عنوان مثال ارکسترها، اپرا ها و باله ها. با گذر از درهای بزرگ و ورود به راهروهای تئاتر، می بینید که دیوارها و چراغانی های برنز مسیر شما روشن میکنند. وقتی وارد سالن تئاتر می شوید، سقف بزرگ و پرده های طلایی و رنگی مخملی را می بینید انگار که 100 سال به عقب برگشته اید. بعد، روی صندلی خود بنشینید و منتظر شروع اجرا باشید. با بازدید از تئاتر می توانید اجراهایی مانند Algo Sobre un Tal Shakespeare، Philharmonic Orchestra، The Nutcracker و بسیاری دیگر را داشته باشید.

مقاله: تئاتر ملی در سن خوزه (San Jose) کاستاریکا

در مقابل تئاتر ملی دو مجسمه بسیار بلند Calderón de la Barca و آهنگساز بزرگ و موسیقیدان مشهور لودویگ ون بتهوون قرار دارند. در داخل تئاتر سقف های بسیار بلندی را مشاهده خواهید کرد و اولین چیزی که میبینید نقاشی هنرمند Aleardo Villa است، نقاشی قهوه و موز. این نقاشی به کشاورزان قهوه کاستاریکا اختصاص یافته است. بدون این کارگران، امروز چنین تئاتر زیبایی وجود نداشت. این نقاشی سالها روی اسکناس کاغذ پنج کلون بود تا اینکه به صورت سکه درآمد. چرا در سفر بعدی خود به کاستاریکا قدم نمی گذارید و در یک تور شرکت نمیکنید؟ این نقاشی معروف را ببینید و از معماری حیرت انگیز اینجا دیدن کنید.

مشهورترین نقاشی ها نقاشی برداشت و صادرات قهوه است که توسط آرتورو فونتانا در سال 1897 در میلان نقاشی شده است.

تئاتر ملی در طول روز برای گشت و گذار برقرار است. هنگام ناهار، معمولاً برنامه های موسیقی رایگان و پنج شنبه ها ساعت 5:00 بعد از ظهر وجود دارد. برنامه نمایش ها را بررسی کنید که مطمئناً مورد پسند شما برای سفر بعدی شما به کاستاریکا خواهد بود.

منبع مقاله: تئاتر ملی در سن خوزه (San Jose) کاستاریکا

انتشار: 27 مهر 1400 بروزرسانی: 27 مهر 1400 گردآورنده: justclip.ir شناسه مطلب: 661

به "مقاله: تئاتر ملی در سن خوزه (San Jose) کاستاریکا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: تئاتر ملی در سن خوزه (San Jose) کاستاریکا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید