نسل بعدی آیفون SE مشابه آیفون XR خواهد بود

به گزارش دنیای ویدئو، اپل چندین ماه قبل از نسل سوم آیفون SE رونمایی کرد. اگرچه آیفون SE 2022 هم از نظر طراحی هیچ تفاوتی با نسل قبلی خود ندارد، اما به نظر می رسد برای نسل بعدی با تغییرات زیادی روبرو خواهیم شد.

نسل بعدی آیفون SE مشابه آیفون XR خواهد بود

یکی از افشاگران مشهور به نام جان پروسر اعلام نموده که نسل بعدی آیفون SE از نظر ظاهری عملا همان آیفون XR خواهد بود. این یعنی بالاخره بعد از چند سال، دیگر قرار نیست با طراحی قدیمی آیفون 8 روبرو شویم و به جای حاشیه های ضخیم و تاچ آی دی، با طراحی مجذوب کننده تر، ناچ و فیس آی دی روبرو می شویم.

اگرچه آیفون SE فعلی از نمایشگر 4.7 اینچی بهره می برد، ولی آیفون XR با نمایشگر 6.1 اینچی راهی بازار شد. هنوز تعیین نیست که آیفون SE نو به غیر از تغییر ظاهر، به چه ارتقاهایی روبرو می گردد. همانطور که احتمالا می دانید، نسل فعلی از چیپست قدرتمند A15 استفاده می نماید اما با توجه به اینکه حتی مدل های استاندارد آیفون 14 هم قرار است بار دیگر با این چیپست راهی بازار شوند، استفاده از چیپست A16 برای نسل بعدی آیفون SE به شدت بعید به نظر می رسد.

در این میان، هواداران گوشی های کوچک احتمالا از شنیدن خبر افزایش مقدار آیفون SE مسرور نخواهند شد. در سال 2016 که اولین نسل آیفون SE معرفی گردید، اپل اعلام نمود که این گوشی مناسب کاربرانی است که دست های کوچکی دارند. حتی حالا هم آیفون SE 2022 بسیار کوچک تر از گوشی های هوشمند موجود در بازار است.

اما در این میان، تقاضای بسیار پایین برای خرید آیفون SE 2022 نشان می دهد که کاربران دیگر علاقه ای به استفاده از گوشی مبتنی بر طراحی بسیار قدیمی ندارند. لازم به ذکر است آیفون SE به علت استفاده از بدنه کوچک، طبیعتا باتری کوچکی هم دارد و در نتیجه عمر باتری کمتر از حد انتظار است.

اگر نسل بعدی این گوشی طراحی مشابه آیفون XR داشته باشد و با قیمتی در حدود 400 دلار به دست کاربران برسد، بدون شک با استقبال گسترده ای روبرو خواهد شد. در نهایت تعیین نیست که چه زمانی این گوشی راهی بازار می گردد. بین نسل دوم و سوم این گوشی 2 سال فاصله افتاده و بنابراین ممکن است سال آینده میلادی گوشی موردنظر رسما معرفی گردد.

منبع: 9To5Mac

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 10 شهریور 1401 بروزرسانی: 10 شهریور 1401 گردآورنده: justclip.ir شناسه مطلب: 958

به "نسل بعدی آیفون SE مشابه آیفون XR خواهد بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نسل بعدی آیفون SE مشابه آیفون XR خواهد بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید