چگونه با مداد ابرویی پر و قشنگ بکشیم؟

به گزارش دنیای ویدئو، داشتن ابرو زیبا باعث زیبایی چهره شده و جذابیت آرایش را چندین برابر می نماید. بنابراین اصول کشیدن ابرو به شما یاری می نماید همواره ابرویی پر و قشنگ داشته باشید.

چگونه با مداد ابرویی پر و قشنگ بکشیم؟

کشیدن ابرو با مداد باعث می گردد همواره ابرویی پر داشته باشید. ابروی پر باعث جوان تر دیده شدن شما می گردد. بعضی از خانم ها علاقه ای به رفتن به آرایشگاه نداشته یا زمان کافی برای آن ندارند؛ بنابراین برترین راه برای اینکه همواره ابرویی زیبا داشته باشند، کشیدن اصولی ابرو است. همراه مجله اینترنتی دلتا باشید.

عناوین مطلب

  • کشیدن ابرو با مداد
    • مرحله اول برای کشیدن ابرو با مداد: شانه زدن ابروها به سمت بالا
    • مرحله دوم برای کشیدن ابرو با مداد: پر کردن ابروها
    • مرحله سوم برای کشیدن ابرو با مداد: مرتب کردن خطوط
    • مرحله چهارم برای کشیدن ابرو با مداد: شانه زدن و اصلاح کار صورت گرفته
    • مرحله پنجم برای کشیدن ابرو با مداد
    • بعلاوه بخوانید:

کشیدن ابرو با مداد

برای این کار ابتدا باید محصولی که می خواهید با آن آرایش کنید را تعیین کنید. مرحله بعد انتخاب مدل ابرو است تا هنگام کشیدن ابرو دچار سردرگمی نشوید.

مرحله اول برای کشیدن ابرو با مداد: شانه زدن ابروها به سمت بالا

در صورت بلند بودن ابروها، از قیچی برای مرتب کردن بهره ببرید.

مرحله اول آن است که ابروهای خود را به سمت بالا شانه کنید. این کار باعث نمایان شدن جاهای خالی درون ابروی شما می گردد. با این کار شما متوجه می شوید کجاهای ابروهایتان دارای موهای کمتری است تا با مدادابرو آن را اصلاح کنید. در صورت بلند بودن ابروها از قیچی برای مرتب کردن بهره ببرید.

مرحله دوم برای کشیدن ابرو با مداد: پر کردن ابروها

امروزه ابرویی مد شده است که کاملاً طبیعی باشد؛ بنابراین بامدادی که خریداری نموده اید به صورت آرام روی ابروهای خود را بکشید. هرچه آرام تر این کار را بکنید، طبیعی تر خواهد بود.

البته در ابتدا می توانید قبل از آغاز کار، شکل کلی ابرو را با مدادابرو بکشید. خط بالا را بافاصله کمی از تاج ابرو کشیده و خط پایین ابرو را نیز با کمی فاصله از ابتدای ابرو بکشید تا شکل طبیعی تری در ابروهای شما ایجاد کند.

مرحله سوم برای کشیدن ابرو با مداد: مرتب کردن خطوط

برای اینکه خط های کشیده شده را محو کنید، از یک قلم موی کوچک یا پد آرایشی برای کم کردن اثر خطوط بهره ببرید.

مرحله چهارم برای کشیدن ابرو با مداد: شانه زدن و اصلاح کار صورت گرفته

بعد از اینکه ابروهای خود را پر کردید، متوجه ایرادهای احتمالی می گردد؛ اما برای چک کردن نهایی، ابروهای خود را به سمت بالا بزنید تا اگر فضای خالی بود را پیدا نموده و اصلاح کنید. اگر به لباس پوشیدن خود اهمیت می دهید، به مطلب این شومیزها مخصوص خانم های چاق هستند مراجعه کنید.

سپس ابروها را به حالت اول بازگردانید، برای تماشا درستی کار خود، چند قدم از آینه فاصله بگیرید تا اگر ایرادی داشته باشد را مشاهده کنید. نیازی نیست که ابروها دقیقاً شبیه هم باشند، فقط باید به مقدار کافی شبیه به هم کشیده شوند.

مرحله پنجم برای کشیدن ابرو با مداد

در مرحله آخر کمی کانسیلر به استخوان زیر ابرو بزنید تا با پنهان کردن موهای ریز احتمالی که خطوط ابرو را نامنظم نشان می دهند، ابرویی مجذوب کننده و مرتب داشته باشید.

پیشنهاد مطالعه: برای مطالعه بیشتر مطالب مد و زیبایی مطلب این چند اشتباه آرایشی، شما را پیر می نماید را بخوانید.منبع: پیام دلتا
انتشار: 29 فروردین 1402 بروزرسانی: 29 فروردین 1402 گردآورنده: justclip.ir شناسه مطلب: 1062

به "چگونه با مداد ابرویی پر و قشنگ بکشیم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چگونه با مداد ابرویی پر و قشنگ بکشیم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید