گوشی نو و قدرتمند سری Note اینفینیکس

به گزارش دنیای ویدئو، گزارش های منتشر شده نو نشان می دهد که شرکت اینفینیکس Infinix آماده معرفی گوشی نو و قدرتمندی از سری Note است که گفته می شود از صفحه نمایش قدرتمند 120 هرتز و دوربین چهارگانه 64 مگاپیکسلی با زوم 30 برابر، بهره خواهد برد.

گوشی نو و قدرتمند سری Note اینفینیکس

به گزارش خبرنگاران، ماه گذشته، شرکت اینفینیکس از گوشی های هوشمند Zero X، Zero X Pro و Zero X Neo رونمایی کرد، اما اکنون طبق گزارش تازه وبسایت GSMArena، این شرکت در حال کار بر روی مدل تازهی از گوشی های رده بالای سری Note است. این وبسایت همچنین تصاویری از تلفن سری Infinix Note آینده را به اشتراک گذاشته است که ادعا می کند از یک منبع داخلی تهیه شده است. انتشار این اخبار نشان می دهد که شرکت اینفینیکس در حال توسعه برنامه های خود برای حضور هرچه قدرتمندتر در بازار گوشی های هوشمند بالا رده است.

در اواخر ماه سپتامبر، توسعه دهندگان XDA تصاویری از یک گوشی را منتشر کرد که ادعا می شد مربوط به مدل بعدی Infinix Note است. این تصاویر شباهت بسیار زیادی با تصاویر اخیری دارد که از طریق وبسایت GSMArena به اشتراک گذاشته شده و به نظر می رسد هر دو نشان دهنده یک دستگاه تلفن هوشمند هستند. هنوز تأیید نشده است که آیا مدل بعدی Note این برند Infinix Note 11 / Note 11 Pro نام خواهد داشت یا خیر، اما بسیاری کارشناسان باور دارند که این نام ها مربوط به گوشی آینده سری نوت اینفینیکس است.

یکی از تصاویر تازه نشان می دهد که مدل نوت آینده در سه رنگ مختلف در دسترس خواهد بود. پوسته پشتی دستگاه دارای یک دوربین چهارگانه است که نوشته کنار آن وجود یک لنز 64 مگاپیکسلی و زوم تلسکوپ 30 برابر زیر آن را تأیید می کند. به نظر نمی رسد این دستگاه دارای لنز زوم پریسکوپ باشد، از این رو، این احتمال وجود دارد که لنز زوم تلسکوپ 30x ممکن است به حداکثر زوم دیجیتال آن اشاره داشته باشد. همچنین می توان مشاهده کرد که لبه سمت راست دستگاه دارای تنظیم کننده صدا و کلید پاور است که با اسکنر اثر انگشت یکپارچه شده است.

با حرکت به سمت جلوی دستگاه، می توان تلفن تازه Infinix Note را با نمایشگری که با سوراخ پانچ مرکزی مجهز شده، دید. به نظر می رسد این گوشی بر روی نسخه تازه XOS کار می کند، زیرا صفحه اصلی، ظاهر متفاوتی دارد. یکی از تصاویری که از طریق XDA به اشتراک گذاشته شد، هم نشان می دهد که تلفن Infinix Note آینده تا 120 هرتز نرخ پشتیبانی می کند. نرخ تازه سازی با تغییر حالت اتوماتیک که در دستگاه در دسترس خواهد بود، ممکن است بسته به برنامه های اجرا شده، به طور اتوماتیک میزان تازه سازی را تغییر دهد تا بتواند هرچه بیشتر توان باتری را ذخیره کند. علاوه بر این، انتظار می رود این دستگاه با چیپست Helio G96 وارد بازار شود. گفته می شود که این گوشی تازه سری نوت اینفینیکس، به احتمال زیاد در در اواخر این ماه یا در ماه نوامبر به طور رسمی معرفی شود.

منبع: GSMArena

ترجمه: مصطفی جرفی-خبرنگاران

منبع: فرارو
انتشار: 27 مهر 1400 بروزرسانی: 27 مهر 1400 گردآورنده: justclip.ir شناسه مطلب: 660

به "گوشی نو و قدرتمند سری Note اینفینیکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گوشی نو و قدرتمند سری Note اینفینیکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید