آنر بند 7 NFC با عمر باتری عالی و قیمت 35 دلار معرفی گردید

به گزارش دنیای ویدئو، روز گذشته آنر از یک مچ بند هوشمند به نام آنر بند 7 NFC رونمایی کرد که در ادامه به مشخصات آن می پردازیم.

آنر بند 7 NFC با عمر باتری عالی و قیمت 35 دلار معرفی گردید

برای این مچ بند از نمایشگر مجذوب کننده 1.47 اینچی استفاده شده که از پنل AMOLED استفاده می نماید و مجهز به لبه های خمیده است. این مچ بند از چندین واچ فیس پشتیبانی می نماید که به راحتی می توانید آن ها را با توجه به سلیقه خود شخصی سازی کنید. همانطور که از نام این گجت پیداست، از سنسور NFC هم بهره می برد که برای انجام کارهای مختلف می تواند مورد استفاده قرار بگیرد.

در زمینه سلامتی، این مچ بند از قابلیت های میزان گیری سطح اکسیژن خون، پایش اتوماتیک خواب، ردیابی سلامتی زنان، ردیابی 96 فعالیت ورزشی و دیگر موارد این چنینی بهره می برد. بعلاوه از آن می توانید به عنوان دکمه شاتر دوربین، ابزاری برای کنترل پخش موسیقی گوشی، پیدا کردن گوشی و دیگر موارد بهره ببرید.

بر اساس ادعای آنر، مچ بند هوشمند آنر بند 7 NFC با هر بار شارژ می تواند تا 2 هفته انجام وظیفه کند. به لطف پشتیبانی از شارژ سریع، شارژر مغناطیسی ارائه شده با آن می تواند با سرعت زیادی انرژی موردنیاز را تامین کند. این مچ بند از حدود دو هفته دیگر با قیمت 35 دلار راهی بازار چین می گردد و کاربران می توانند از بین سه رنگ دست به انتخاب بزنند. هنوز معین نیست که آیا این گجت راهی بازارهای جهانی هم می گردد یا نه.

مچ بند هوشمند شیائومی مدل Mi Band 7 Global Version

1,609,000

تومان

مچ بند هوشمند هوآوی مدل Band 7

1,770,000

1,599,000

تومان

خرید مچ بند هوشمند از خبرنگاران

مشاهده همه

منبع: GizmoChina

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 16 اسفند 1401 بروزرسانی: 16 اسفند 1401 گردآورنده: justclip.ir شناسه مطلب: 1047

به "آنر بند 7 NFC با عمر باتری عالی و قیمت 35 دلار معرفی گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آنر بند 7 NFC با عمر باتری عالی و قیمت 35 دلار معرفی گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید