ابراهیمی: مصدوم شدم و تعویضم تاکتیکی نبود، دنبال برانکارد و ادا درآوردن نبودم

به گزارش دنیای ویدئو، مدافع تیم فوتبال گل گهر سیرجان گفت، تعویضش در بازی با استقلال فنی نبوده و به علت مصدومیت از زمین خارج شده است.

ابراهیمی: مصدوم شدم و تعویضم تاکتیکی نبود، دنبال برانکارد و ادا درآوردن نبودم

علیرضا ابراهیمی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، در خصوص شکست 2 بر صفر تیمش مقابل استقلال گفت: ما بازی را خوب و تهاجمی آغاز کردیم و حتی می توانستیم در ابتدای مسابقه به گل برسیم. متأسفانه روی دو اشتباه در بدترین زمان های ممکن گل خوردیم، ولی در ادامه بازی خوبی انجام دادیم. ما تا انتها بازی فرصت های خوبی داشتیم که متأسفانه با بدشانسی هدر رفتند و در نهایت شکست خوردیم.

ابراهیمی درباره خروجش از زمین در دقیقه 23 مسابقه خاطر نشان کرد: خیلی ها گفته اند که من مورد غضب امیر قلعه نویی قرار گرفته ام و این تعویض تاکتیکی بوده است، ولی اصلاً اینطور نبود! من در ابتدای بازی از ناحیه پشت پا مصدوم شدم و در دقیقه 15 درخواست تعویض دادم، ولی شرایط بازی طوری پیش رفت که در دقیقه 23 تعویض شدم. من دنبال برانکارد یا ادا در آوردن نیستم و شاید بیرون آمدن من از زمین باعث شد تا شایعاتی به وجود بیاید که این تعویض فنی بوده است، ولی اصلاً اینطور نبود.

مدافع تیم فوتبال گل گهر خاطر نشان کرد: بیشتر تعویض های ما به علت شرایط بازیکنان و مصدومیت آنها بود. علی اصغر عاشوری و بهنام برزای هم در دقیقه 38 بیرون آمدند. آنها هم قبل از بازی مصدوم بودند و با درد بازی کردند. این دو بازیکن در بازی دیروز شرایط سختی در زمین داشتند و تعویض آنها هم تاکتیکی نبود.

وی در انتها صحبت هایش توضیح داد: بابت این باخت از طرفداران گل گهر و مردم سیرجان عذرخواهی می کنیم. امیدوارم این شکست را خیلی زود جبران کنیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 27 تیر 1400 بروزرسانی: 27 تیر 1400 گردآورنده: justclip.ir شناسه مطلب: 543

به "ابراهیمی: مصدوم شدم و تعویضم تاکتیکی نبود، دنبال برانکارد و ادا درآوردن نبودم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ابراهیمی: مصدوم شدم و تعویضم تاکتیکی نبود، دنبال برانکارد و ادا درآوردن نبودم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید