هم استقلال به من پیشنهاد داد، هم پرسپولیس، گولسیانی برترین مدافع فصل بود

به گزارش دنیای ویدئو، مدافع میانی تیم فوتبال آلومینیوم از حسرت فوتبالی خود و درخصوص پیشنهاد یکی از دو تیم بزرگ مرکز گفت وگو کرد.

هم استقلال به من پیشنهاد داد، هم پرسپولیس، گولسیانی برترین مدافع فصل بود

خبرنگاران آنلاین - امیرحسین اعظمی

وحید محمدزاده، مدافع میانی تیم فوتبال آلومینیوم اراک، از لحاظ آماری جزو برترین مدافعان لیگ در فصل گذشته بود که به وسیله بعضی از صفحات آماری و بعلاوه برنامه فوتبال برتر، در تیم منتخب فصل نهاده شد. او همچنان از بازی نکردن در استقلال و پرسپولیس به عنوان بزرگ ترین حسرت فوتبالی اش یاد می نماید و می گوید: اگر در یکی از این دو تیم بازی می کردم، قطعا مسیر فوتبالم عوض می شد. محمدزاده درخصوص فصلی که با آلومینیوم پشت سر گذاشت، به سؤالات خبرنگاران پاسخ داد.

*فصل گذشته جزو مدافعان برتر لیگ بودی و حتی در تیم منتخب فصل هم نهاده شدی. حتما از این بابت خوشحالی؟

بله، واقعا خوشحالم. من 2سال خیلی خوب در اراک داشتم و سعی کردم در بحث خواب و استراحت هم بیشتر تمرکز کنم. بخش زیادی از موفقیتم در این فصل مربوط به خودم بود و بخش دیگر آن مربوط به هم تیمی هایم و بعلاوه کادر فنی آلومینیوم. سال جاری همه بچه ها زحمت کشیدند و نتایج خوبی هم گرفتیم. معمولا برای انتخاب برترین ها، خیلی از برنامه ها یا رسانه ها دنبال بازیکنان پرسپولیس و استقلال یا نهایتا سراغ بازیکنان سپاهان و تراکتور می روند ولی این برای من ارزش داشت که آلومینیوم هم دیده شد.

*از اینکه در استقلال یا پرسپولیس بازی نکردی حسرت نمی خوری؟

چرا، حسرت می خورم. من از استقلال چندبار پیشنهاد داشتم اما نمی دانم چرا دقیقه 90 همه چیز عوض می شد. این توانایی را داشتم که در یکی از این دو تیم بازی کنم ولی متأسفانه نشد. فکر می کنم مدافعان در تیم های دیگر کار سختی دارند و بازی در استقلال و پرسپولیس برای یک مدافع با بازی در تیم های دیگر فرق دارد. استقلال و پرسپولیس تیم های پرقدرت ایران هستند و معمولا هم تهاجمی بازی می نمایند و اگر مدافع باهوش باشد، می تواند راحت در این دو تیم فوتبال بازی کند. بازی نکردن در یکی از این دو تیم بزرگ ترین حسرت فوتبالی من است.

*قبول داری زمانی که در ذوب آهن بودی، برترین زمان بود تا به یکی از این دو تیم بروی؟

سال اولی که به لیگ برتر آمدم به تیم ملی دعوت شدم. فکر می کنم در 2فصل نباید قراردادم را با ذوب آهن تمدید می کردم ولی رفاقت را درنظر گرفتم. در فوتبال ایران متأسفانه به حقم نرسیدم و البته در بخش زیادی از این موضوع خودم را مقصر می دانم. اگر به استقلال یا پرسپولیس می رفتم، قطعا مسیر فوتبالم عوض می شد و می توانستم بازی ملی داشته باشم.

*در این فصل فکر می کنی کدام مدافعان عملکرد خوبی داشتند؟

در تیم خودمان امیر هوشمند خیلی خوب بود. گولسیانی هم که قبلا با او هم تیمی بودم، در این فصل برترین سال فوتبالی اش را پشت سر گذاشت.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 19 خرداد 1402 بروزرسانی: 19 خرداد 1402 گردآورنده: justclip.ir شناسه مطلب: 1083

به "هم استقلال به من پیشنهاد داد، هم پرسپولیس، گولسیانی برترین مدافع فصل بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هم استقلال به من پیشنهاد داد، هم پرسپولیس، گولسیانی برترین مدافع فصل بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید