اسکار 2021 به صورت حضوری برگزار خواهد شد

به گزارش دنیای ویدئو، یکی از اعضای آکادمی علوم و هنرهای تصاویر متحرک در گفت وگویی با ورایتی اعلام کرده اسکار 2021 به صورت مجازی برگزار نخواهد شد و باید شاهد برپایی حضوری این رویداد سینمایی باشیم.

اسکار 2021 به صورت حضوری برگزار خواهد شد

همه گیری کروناویروس باعث شد برخی از جشنواره ها و رویدادهای مهم سینمایی طی سال 2020 به کلی لغو یا به صورت مجازی برگزار شوند. هیأت مدیره آکادمی علوم و هنرهای تصاویر متحرک چندی قبل تصمیم گرفت به دنبال شرایط نابه سامان موجود برگزاری اسکار 2021 را تا بهار به تعویق بیندازد. با توجه به اینکه هنوز خبری از تزریق گسترده واکسن کرونا در سراسر جهان نیست و این ویروس کشنده کماکان به تاخت و تاز خود ادامه می دهد برخی از سینما دوستان انتظار داشتند اسکار پیش رو به صورت محدود یا مجازی برگزار شود، اما مسؤولی آگاه در گفت وگو با ورایتی اعلام کرده اینچنین نخواهد شد و آکادمی قصد دارد اسکار 2021 را به صورت حضوری و با رعایت الزامات بهداشتی برگزار کند.

  • نتفلیکس در اسکار 2021 تاریخ ساز می شود

احتمالا هم اکنون پرسش هایی شبیه به اینکه دقیقا به هنگام برگزاری مراسم چند نفر در سالن 3400 نفری دالبی لس آنجلس حضور دارند یا اینکه فاصله گذاری اجتماعی چگونه رعایت خواهد شد مطرح می شود، اما فغلا پاسخی برای این سؤالات نداریم. تنها یک تبلیغ کننده آگاه در این باره بیان کرده: آکادمی به تازگی برای بررسی تمام گزینه های موجود [برای برگزاری مطلوب مراسم] از سالن دالبی بازدید کرده است.

یکی از چالش های پیش روی آکادمی اسکار در کنار رعایت پروتکل های بهداشتی و تحریک سینمادوستان به تماشای مراسم، مجاب کردن هنرمندان سالخورده برای حضور در سالن دالبی است. با توجه به حدس ها شاهد نامزدی بازیگرانی همچون آنتونی هاپکینز، سوفیا لورن یا مریل استریپ در بخش بهترین بازیگر مکمل و نقش اصلی خواهیم بود که به ترتیب 82، 86 و 71 ساله دارند!

مراسم اسکار 2021 در 5 فروردین 1400 (25 آوریل 2021) برگزار خواهد شد. نماینده امسال سینمای ایران در این رویداد فیلم خورشید به کارگردانی مجید مجیدی است. خورشید سال گذشته توانست جایزه سیمرغ بلورین بهترین فیلم را از جشنواره فجر دریافت کند و در جشنواره ونیز 2020 هم حضور یافت که با بازخوردهای نسبتا مثبتی روبرو شد.

منبع: Variety

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 30 دی 1399 بروزرسانی: 30 دی 1399 گردآورنده: justclip.ir شناسه مطلب: 214

به "اسکار 2021 به صورت حضوری برگزار خواهد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اسکار 2021 به صورت حضوری برگزار خواهد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید