اطلاعاتی از گلکسی بادز پرو 2 منتشر شد

به گزارش دنیای ویدئو، سامسونگ می خواهد در کنار گوشی های تاشوی مورد انتظار خود از ایربادز گلکسی بادز پرو 2 هم رونمایی کند. محصولی که به تازگی اطلاعاتی هم در رابطه با آن منتشر شده است.

اطلاعاتی از گلکسی بادز پرو 2 منتشر شد

سامسونگ یکی دو سالی است که فعالیت خود را در زمینه فراوری ایربادز افزایش داده است تا بتواند با برترین شرکت فعال در این زمینه یعنی اپل رقابت کند. به همین دلیل، گلکسی بادز، بادز پلاس، بادز لایو، بادز پرو و بادز 2 را از سوی شرکت شاهد بوده ایم که هر کدام از آن ها در مقایسه با نسل قبل خود یک سری پیشرفت هایی داشته اند. البته جز بادز 2 که نمونه مالی بادز پرو به شمار میرود. از آن جایی که در سبد محصولات شرکت کره ای، جای خالی یک ایربادز پرچم دار تازه حس می گردد، انتظار داشتیم سال جاری از یک مدل قدرتمند دیگر هم رونمایی گردد که به نظر می رسد اینطور خواهد شد.

با توجه به اطلاعاتی که به لطف وب سایت گلکسی کلابز در اختیار داریم، ظاهرا سامسونگ در حال کار روی گلکسی بادز پرو 2 است و می خواهد آن را در کنار گوشی های تاشوی گلکسی زد فولد 4 و زد فلیپ 4 رونمایی کند. پیش تر از این بابت که یک ایربادز پرچم دار، همزمان با گوشی های تاشوی شرکت معرفی خواهد شد آگاه بودیم و تا حدودی هم می دانستیم که این همان جانشین گلکسی بادز پرو است، اما امروز اطلاعات بیشتری در رابطه با آن منتشر شده است.

به گزارش وب سایت گلکسی کلابز، شماره مدل این ایربادز تازه، SM-R510 خواهد بود. این شماره در مقایسه با شماره مدل سایر محصولات شرکت یک تفاوت عمده دارد و آن هم این است که با عدد 5 آغاز می گردد. برای مثال گلکسی بادز 2 به عنوان تازهترین نماینده سامسونگ، با شماره مدل SM-R177 در دسترس قرار گرفته است، گلکسی بادز پلاس و گلکسی بادز پرو هم به ترتیب با شماره مدل های SM-R175 و SM-R190 شناخته می شوند. همانطور که مشاهده می کنید، تمام این محصولات از سری SM-R1XX هستند اما محصول تازه قرار است با شماره مدل R510 راهی بازار گردد. نمی دانیم این جهش بزرگ در عدد به معنای تغییر بزرگ سخت افزاری است یا خیر اما امیدواریم به این معنا باشد.

گلکسی بادز پرو 2 طبق شایعاتی که وجود دارد، قرار است حداقل یک تغییر در مقایسه با نسل قبل داشته باشد. خبرها حاکی از آن است که کیس شارژر این محصول یک باتری 500 میلی آمپر ساعتی خواهد داشت که در مقایسه با کیس شارژر گلکسی بادز پرو با باتری 472 میلی آمپر ساعتی، پیشرفت نسبتا خوبی را نشان می دهد، هرچند بزرگ و اساسی نیست.

اگر قرار به تغییر خاصی باشد، باید آن را در بهبود قابلیت های موجود جست و جو کنیم. یعنی در واقع تغییر، لزوما وجود چیز تازهی نباشد، بلکه بهبود کیفیت قابلیت های موجود باشد. مثلا کیفیت میکروفون هایی که وظیفه حذف نویز را دارند بهتر گردد، کیفیت و شفافیت صدا افزایش پیدا کند، طراحی محصول مجذوب کننده تر و راحت تر باشد و مواردی از این دست.

با این حال در رابطه با گلکسی بادز پرو 2 اطلاعات زیادی در اختیار نداریم، اما خوشبختانه تابستان نزدیک است و این یعنی رفته رفته به زمان رونمایی از گوشی های تاشوی سامسونگ، ساعت های هوشمند سری گلکسی واچ 5 و ایربادز تازه نزدیک می شویم. در نتیجه به احتمال بسیار فراوان طی هفته های آینده باید شاهد افزایش تعداد خبرها در رابطه با تمام این محصولات باشیم.

منبع: NotebookCheck

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 15 تیر 1401 بروزرسانی: 15 تیر 1401 گردآورنده: justclip.ir شناسه مطلب: 913

به "اطلاعاتی از گلکسی بادز پرو 2 منتشر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اطلاعاتی از گلکسی بادز پرو 2 منتشر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید