جزئیات جدیدی از تبلت گلکسی تب S7 لایت به بیرون درز کرد

به گزارش دنیای ویدئو، سامسونگ قرار است طی ماه های آینده از یک تبلت میان رده با نام گلکسی تب S7 لایت رونمایی کند. به همین دلیل به تازگی جزئیاتی از مشخصات این محصول به بیرون درز کرد.

جزئیات جدیدی از تبلت گلکسی تب S7 لایت به بیرون درز کرد

سامسونگ چند سالی است که در بازار تبلت های هوشمند عملکرد بسیار خوبی از خود نشان می دهد. جدیدترین محصولات این شرکت هم دو تبلت از سری تب S7 هستند که شامل مدل استاندارد و پلاس می شوند. اما مانند سیاست سال گذشته، شرکت میخواهد از مدل مالی و به عبارتی میان رده این سری تحت عنوان گلکسی تب S7 لایت هم رونمایی کند.

سیاست سامسونگ در این زمینه این طور است که ابتدا تبلت هایی برای رقابت با محصولات اپل یعنی آیپد پرو فراوری می نماید، سپس نسخه ارزان قیمت تر آن را برای کاربرانی با بودجه محدودتر در نظر می گیرد تا درست مانند عملکردش در گوشی های هوشمند، در بازار تبلت ها هم محصولات متنوعی داشته باشد.

گلکسی تب S7 لایت اما قرار است جانشین تب S6 لایت، نماینده خوش قیمت و محبوب سامسونگ در بازار گردد. شنیده می گردد سامسونگ احتمالا در ماه ژوئن سال جاری (خرداد - تیر 1400) از این محصول رونمایی می نماید؛ یعنی حدود 10 ماه بعد از اینکه از تبلت های سری تب S7 رونمایی نموده بود. البته تب S6 لایت هم تقریبا با همین فاصله زمانی (9 ماه) به نسبت تب S6 رونمایی شد. به همین خاطر به نظر می رسد تاریخ اعلام شده درست باشد، هرچند هنوز رسما تأیید نشده.

در رابطه با تعیینات فنی این محصول اما گفته می گردد سامسونگ میخواهد آن را به پردازنده اسنپدراگون 750 و 4 گیگابایت حافظه رم مجهز کند. از موضوع تقریبا مطمئن هستیم، چرا که به تازگی بنچمارک گیک بنچ آن هم منتشر شد. علاوه بر این ها، سامسونگ تب S6 لایت را برای کاهش هزینه های تمام شده به اگزینوس 9611 مجهز نموده بود. بنابراین می توان اسنپدراگون 750 را برای این تبلت یک انتخاب منطقی در نظر گرفت. حال اینکه آیا مدل هایی با ظرفیت رم بیشتر هم برای این تبلت در نظر گرفته می شوند یا خیر تعیین نیست.

البته همان طور که اشاره شد، این جزئیات هنوز به طور رسمی تأیید نشده اند که از جمله مهم ترین آن می توان به نام این محصول اشاره نمود. بعضی از افشاگران معتقد هستند سامسونگ میخواهد تبلت میان رده بعدی خود را به عنوان مدل سوم از سری تب S8 و با نام تب S8e رونمایی کند. اما با این حال منابع داخلی و همچنین افشاگران موثق بر این باورند که تب S7 لایت نامی خواهد بود که شرکت کره ای در نهایت برای تبلت خود در نظر خواهد گرفت.

علاوه بر این اطلاعات، وب سایت GalaxyClub که سابقه بسیار خوبی در انتشار جزئیات مربوط به سامسونگ در کارنامه خود دارد، به تازگی ادعا نموده در رابطه با رنگ بندی و میزان حافظه گلکسی تب S7 لایت هم اطلاعاتی در اختیار دارد. به گفته این وب سایت، این تبلت حداقل در اروپا در چهار رنگ مشکی، نقره ای، صورتی و سبز راهی بازار خواهد شد تا بدین ترتیب تنوع رنگ بندی بیشتری را به نسب تب S6 لایت ببینیم.

اینکه این رنگ ها چگونه قرار است در واقعیت به نظر برسند تعیین نیست چون متأسفانه تا به این لحظه تصاویری از این محصول منتشر نشده، اما بدیهی است سامسونگ کوشش می نماید رقیبی برای آیپد Air اپل در محدوده قیمتی بسیار پایین تر فراوری کند. محصولی که از طراحی بسیار زیبا و جذابی برخوردار است. بنابراین می توان امیدوار بود تب S7 لایت هم یک تبلت زیبا باشد.

همچنین گفته می گردد این تبلت در بازار اروپا در دو مدل مبتنی بر وای فای و شبکه پرسرعت 5G در دسترس قرار خواهد گرفت. هر چند شایعه هایی وجود دارد مبنی بر اینکه سامسونگ روی ساخت مدل 4G/LTE این تبلت هم مشغول کار است اما اینکه در کدام بازارها شاهد عرضه آن خواهیم بود تعیین نیست. در رابطه با ظرفیت حافظه داخلی تب S7 لایت باید بگوییم وب سایت GalaxyClub معتقد است سامسونگ آن را در دو مدل با حافظه داخلی 64/128 گیگابایت راهی بازار می نماید؛ یعنی درست مانند تب S6 لایت. البته برای نماینده قدیمی شرکت با هر دو ظرفیت حافظه تنها 4 گیگابایت رم در نظر گرفته شد. تعیین نیست آیا این تبلت هم تنها در یک مدل 4 گیگابایتی عرضه می گردد یا سامسونگ مدلی با ظرفیت رم بیشتر را هم در نظر دارد.

شنیده ها از این موضوع حکایت دارد که سامسونگ میخواهد این محصول را با اندازه نمایشگر 12.4 اینچ راهی بازار کند. از طرفی بعضی از خبرگزاری ها از وجود مدل 11 اینچی آن هم خبر داده اند که اگر صحت داشته باشد، احتمالا تب S7 لایت در دو مدل استاندارد و پلاس در دسترس قرار خواهد گرفت.

در رابطه با سایر تعیینات مربوط به تب S7 لایت فعلا خبری منتشر نشده و خبرهای اخیر هم فقط در حد یک شایعه هستند تا زمانی که یک منبع موثق و رسمی آن ها را تأیید کند. آنچه که می دانیم، عرضه این تبلت در اواخر نیمه اول سال 2021 است، حال اینکه دقیقا در چه تاریخی و با چه قیمتی هنوز اعلام نشده.

  • گلکسی A82 5G با پردازنده اسنپدراگون 855 پلاس عرضه خواهد شد

منبع: PhoneArena

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 6 فروردین 1400 بروزرسانی: 6 فروردین 1400 گردآورنده: justclip.ir شناسه مطلب: 350

به "جزئیات جدیدی از تبلت گلکسی تب S7 لایت به بیرون درز کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزئیات جدیدی از تبلت گلکسی تب S7 لایت به بیرون درز کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید