اطلاعات گوشی نوکیا X10 ،G10 و X20 پیش از معرفی به بیرون درز کرد

به گزارش دنیای ویدئو، این طور که به نظر می رسد، HMD Global میخواهد به زودی از سه گوشی جدید خود با نام های نوکیا G10، نوکیا X10 و X20 رونمایی کند.

اطلاعات گوشی نوکیا X10 ،G10 و X20 پیش از معرفی به بیرون درز کرد

به تازگی خبری منتشر شد مبنی بر اینکه HMD می خواهد شیوه نام گذاری گوشی های خود را تغییر دهد. این روزها گوشی های نوکیا با نام های عجیب و غریبی راهی بازار می شوند به گونه ای که اصلا تعیین نیست کدام گوشی در چه سالی و با چه تعییناتی راهی بازار شده. اما شنیدیم که این اتفاق قرار است از سال جاری تغییر کند و گوشی های نوکیا با نام های تعیینی عرضه شوند.

البته زمانی که این خبر منتشر شد نمی دانستیم گوشی های جدید نوکیا در چه تاریخی رونمایی می شوند اما HMD Global به تازگی خاطرنشان کرد 8 آوریل سال جاری (19 فروردین 1400)، رویدادی برگزار خواهد شد و طی آن سه گوشی جدید با نام های نوکیا X10 و X20 و نوکیا G10 رونمایی می گردد.

دو گوشی از سری X، در سبد محصولات میان رده شرکت قرار می گیرند و نکته مثبت در رابطه با آن ها این است که از شبکه پرسرعت 5G هم پشتیبانی می نمایند. قلب تپنده این دو گوشی را احتمالا اسنپدراگون 480 تشکیل خواهد داد که پردازنده نسبتا قدرتمندی در محدوده قیمتی مربوطه به حساب می آید.

نوکیا G10 اما یک گوشی مالی خواهد بود که از 4 دوربین روی پنل پشتی خود بهره می برد. اینطور که گفته می گردد، نمایشگر این گوشی 6.3 اینچی و از نوع LCD خواهد بود که وضوح آن به +HD می رسد. باتری که برای این گوشی در نظر گرفت شده، 4000 میلی آمپر ساعتی است که با توجه به اندازه و وضوح نمایشگر باید کافی باشد. از این بابت که پردازنده به کار رفته در نوکیا G10 یک پردازنده 8 هسته ای است مطمئن هستیم اما متأسفانه در رابطه با نام و سرعت فرکانس آن اطلاعی نداریم.

آنچه در رابطه با این گوشی می دانیم، استفاده از 3 یا 4 گیگابایت رم و حداقل 32 یا 64 گیگابایت حافظه داخلی در کنار این پردازنده است که این گوشی را در محدوده گوشی های مالی، به یک انتخاب خوب بدل می نماید. 4 دوربینی که روی پنل پشتی این محصول قرار می گیرند شامل یک دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی، یک دوربین فوق عریض 5 مگاپیکسلی و دو سنسور دو مگاپیکسلی سنجش عمق و ماکرو می شوند. دوربین سلفی هم با اندازه 16 مگاپیکسل روی پنل جلوی دستگاه تعبیه شده.

با توجه به گفته های وب سایت منبع، به نظر می رسد نوکیا G10 با قیمت 139 یورو و گوشی های نوکیا X10 و X20 هم به ترتیب با قیمت های 300 و 350 یورو به فروش برسند که قیمت نسبتا بالایی برای گوشی هایی با این قدرت سخت افزاری به حساب می آید. با این حال باید منتظر ماند و دید طی هفته های آینده چه خبرهای بیشتری پیرامون گوشی های جدید نوکیا منتشر می گردد.

  • نوکیا 8.4 5G با دوربین 108 مگاپیکسلی و اسنپدراگون 775 در دست ساخت است

منبع: GSMArena

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 6 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 6 اردیبهشت 1400 گردآورنده: justclip.ir شناسه مطلب: 408

به "اطلاعات گوشی نوکیا X10 ،G10 و X20 پیش از معرفی به بیرون درز کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اطلاعات گوشی نوکیا X10 ،G10 و X20 پیش از معرفی به بیرون درز کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید