بازی Ete با موضوع نقاشی و اکتشاف برای کامپیوتر معرفی گردید؛ تریلر آن را ببینید

به گزارش دنیای ویدئو، استودیوی Impossible، یک بازی با موضوع اکتشاف و نقاشی با عنوان Ete برای عرضه روی رایانه های شخصی در تاریخ 23 جولای (2 مرداد) معرفی نموده است.

بازی Ete با موضوع نقاشی و اکتشاف برای کامپیوتر معرفی گردید؛ تریلر آن را ببینید

این بازی آرامش بخش برای افرادی که عاشق اکتشاف و خلاقیت هستند، ساخته شده است. در این بازی بازیکن نقش یک نقاش جوان که برای یک تابستان به مونترال کانادا سفر می نماید، را برعهده می گیرد. بازیکن باید با قلم موی خود به شهر رنگ و بوی تازه ببخشد، آزادانه آن را کاوش و شگفتی های روزمره آن را روی بوم ثبت کند. با انجام سفارشات مردم نیز با آن ها دوست می شوید و یک نمایشگاه راه خواهید انداخت.

در هر صورت شما آزاد هستید تا هر تعداد که دوست دارید، آثار هنری خلاقانه و بدون محدودیت نقاشی کنید. آن آثار هنری را می توان روی دیوار ها آویزان کرد یا در کافه های محلی به حراج گذاشت. البته همه چیز حول محور نقاشی نیست و شما استودیو و آپارتمان خود را با چیدمان و تغییر دکوراسیون تزئین کنید. طبق گفته سازندگان ده ها نفر از مردم محلی وجود خواهند داشت که به شما امکان می دهند پولی را که به سختی بدست آورده اید، خرج دکوراسیون کنید.

به طور کلی می توان گفت که Ete یک بازی عمیقا آرامش بخش است که در آن هیچ محدودیت زمانی و هیچ روش اشتباهی برای نقاشی وجود ندارد و هیچ ترتیب خاصی برای کاوش یا تکمیل ماموریت ها نیز اعمال نشده است. بنابراین می توانید همه چیز را با ریتم مورد نظر خود خود پیش ببرید و نگرانی های خود را کنار بگذارید و در زندگی تازه خود به عنوان نقاش یک محله محبت آمیز غرق شوید.

بازی Ete حاصل کوشش یک تیم کوچک مستقر در مونترال است و در تاریخ 2 مرداد برای رایانه های شخصی عرضه می گردد. فعلا خبری از عرضه آن روی پلتفرم های دیگر نیست.

منبع: Gematsu

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 5 تیر 1403 بروزرسانی: 5 تیر 1403 گردآورنده: justclip.ir شناسه مطلب: 1142

به "بازی Ete با موضوع نقاشی و اکتشاف برای کامپیوتر معرفی گردید؛ تریلر آن را ببینید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی Ete با موضوع نقاشی و اکتشاف برای کامپیوتر معرفی گردید؛ تریلر آن را ببینید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید