برترین زمان خرید بلیط هواپیما دبی چه زمانی است؟

به گزارش دنیای ویدئو، برای این که این اتفاق برای شما نیفتد، ضروری است با زمان مناسب خرید بلیط هواپیما دبی آشنا شوید. در ادامه برایتان می گوییم برترین زمان برای خرید چه وقتی است تا بلیط را گران نخرید و با تکمیل ظرفیت هم روبرو نشوید.

برترین زمان خرید بلیط هواپیما دبی چه زمانی است؟

زودتر رزرو کنید تا جا نمانید

برترین زمان رزرو بلیط دبی به تهران و برعکس وقتی است که چند ماه به پرواز مانده است. در این زمان خیالتان راحت است قرار نیست بدون بلیط بمانید. پروازهای سیستمی در شرکت های هواپیمایی قیمت ثابتی دارند. اگر از دو تا سه ماه قبل بلیط خود را رزرو کنید، مطمئن هستید از پرواز جا نمی مانید. اگر باید در تاریخ معین در این شهر باشید، انتخاب بلیط سیستمی برترین گزینه است.

پروازهای لحظه آخری و چارتری را به مقرون به صرفه بودن آن می شناسند. اگر هزینه بلیط برایتان اهمیت فراوانی دارد، بهتر است به سراغ این مدل رزرو بروید؛ اما قبل از این که به فکر سود بیشتر باشید، باید با مساله هایی که همراه بلیط چارتر است، آشنا شوید. این مدل از بلیط ها در تمام اوقات مقرون به صرفه نیستند. گاهی اوقات که تقاضا برای سفر به دبی زیاد می گردد، چارترنماینده ها از این زمان به عنوان فرصت استفاده می نمایند و بلیط ها را گران تر می فروشند. علاوه بر مساله گرانی، ممکن است پروازها زودتر از موعد تمام شوند و نتوانید در لحظه های آخر بلیطی پیدا کنید که با آن به دبی سفر کنید.

تاریخ های مهم تقویم را چک کنید

اگر می خواهید برنامه سفر به دبی بچینید، اول تاریخ های مهم پیش رو را آنالیز کنید. آیا هنگام تهیه بلیط تهران دبی شما تعطیلات خاصی وجود دارد؟ ممکن است بخواهید برای تعطیلات خاصی مانند جشن سال نو یا تعطیلات عید نوروز راهی دبی شوید. در این زمان باید از مدت ها قبل به فکر رزرو باشید. شاید 5 تا 6 ماه قبل زمان مناسبی باشد؛ چون در این زمان، بلیط ها مقرون به صرفه ترین قیمت را دارند و دستتان هم برای انتخاب باز است.

برای چیدن برنامه سفر به آب وهوای دبی نگاه کنید

دبی از جمله شهرهای گرم است که در آن، خبری از هوای خنک نیست؛ اما در زمستان اندازه گرمای هوا کمتر از تابستان است. اگر در پی آن هستید در زمان سفر حتما آب وهوای شهر خوب باشد، زمستان فصل مناسبی به شمار میرود. البته بیشتر افراد در این زمان به سراغ بلیط دبی تهران می روند؛ به همین دلیل، بلیط قیمت بالایی دارد و شهر شلوغ است.

اگر دلتان می خواهد سفر کم هزینه ای را تجربه کنید، بهتر است برنامه سفر را برای تابستان بچینید. درست است که دمای هوا در این زمان در دبی بالا است؛ اما امکانات رفاهی که این شهر دارد؛ باعث می شوند خیالتان راحت باشد که گرما باعث خراب شدن سفرتان نمی گردد.

برای رهایی از شر شلوغی، آخر هفته سفر کنید

دبی یکی از مقاصد خارجی است که سفر به آن در چهارشنبه و پنج شنبه خلوت تر از روزهای دیگر است. اگر می خواهید بلیط بگیرید، بدانید قیمت بلیط دبی در این زمان مقرون به صرفه تر از سایر روزهای هفته است. همین طور، ایرلاین ها به قدری شلوغ نیستند که نتوانید از میان گزینه های آن ها بلیط مناسب خود را پیداکنید. بلکه این مساله اجازه می دهد ایرلاین و سرویسی را انتخاب کنید که کاملا مناسب شما است.

برای وقتی که همه خوابیده اند، بلیط بگیرید

بیدارشدن سریع و خوردن صبحانه نصفه نیمه خوشایند هیچ کس نیست. بیشتر افراد دلشان می خواهد بعد از بیدارشدن کامل چمدان خود را بردارند و به فرودگاه بروند. از آن جایی که بیشتر افراد این سبک را دوست دارند، وقتی وارد فرودگاه شوید، با سیل عظیمی از جمعیت رودررو می شوید. درصورتی که اگر پرواز تهران دبی خود را برای نیمه شب یا اوایل صبح بگیرید، خیالتان راحت است که قرار نیست در میان جمعیت گم شوید. علاوه بر این، کارتان به سرعت انجام می گردد و خبری از صف های طولانی چک این نیست.

منبع: گردشبان
انتشار: 7 دی 1402 بروزرسانی: 7 دی 1402 گردآورنده: justclip.ir شناسه مطلب: 1132

به "برترین زمان خرید بلیط هواپیما دبی چه زمانی است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین زمان خرید بلیط هواپیما دبی چه زمانی است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید