بودجه 200 میلیارد تومانی به استادیوم آزادی نرسید

به گزارش دنیای ویدئو، به گزارش خبرنگاران، اختصاص بودجه 200 میلیارد تومانی وعده ای بود که محمدباقر نوبخت رئیس پیشین سازمان برنامه و بودجه در حضور مدیران ورزش کشور وعده آن را داده بود.

بودجه 200 میلیارد تومانی به استادیوم آزادی نرسید

این وعده سه ماه پیش در جریان بازدید مسعود سلطانی فر وزیر پیشین ورزش و سید رضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک از اردوی المپیکی تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی به وسیله محمدباقر نوبخت مطرح شد اما تا به امروز که وی جای خود را به مسعود میرکاظمی رئیس تازه سازمان برنامه و بودجه در دولت سیزدهم داده، محقق نشده است.

قدرت الله سیف مدیر استادیوم آزادی در مصاحبه با خبرنگاران با تایید این مطلب گفت: بعد از وعده ای که از طرف دولت برای تخصیص بودجه ویژه به استادیوم آزادی داده شده به وسیله شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی پیگیری های لازم را برای دریافت این بودجه انجام دادیم تا بتوانیم از آن برای بازسازی و بهینه سازی استادیوم آزادی استفاده کنیم اما با وجود پیگیری های لازم این مهم تا سرانجام دولت محقق نشد.

وی توضیح داد: البته وعده تخصیص بودجه از طرف دولت مطرح شده و به همین علت قاعدتاً باید محفوظ باشد. به همین علت بعد از جابه جایی دولت هم به وسیله مکاتبه با سازمان برنامه و بودجه پیگیر دریافت آن خواهیم بود.

مدیر استادیوم آزادی تاکید نمود که از بودجه 200 میلیارد تومانی تخصیصی دولت برای بازسازی و بهینه سازی این مجموعه استفاده خواهد شد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 10 شهریور 1400 بروزرسانی: 10 شهریور 1400 گردآورنده: justclip.ir شناسه مطلب: 609

به "بودجه 200 میلیارد تومانی به استادیوم آزادی نرسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بودجه 200 میلیارد تومانی به استادیوم آزادی نرسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید