تور استرالیا ارزان: تور مجازی دیوار مرجانی استرالیا ؛ از عجایب هفتگانه جهان

به گزارش دنیای ویدئو، دیوار بزرگ مرجانی، مجموعه ای بسیار بزرگ از صخره های مرجانی در استرالیا است و از عجایب هفت گانه جهان محسوب می گردد. در این مطلب و در قالب یک تور مجازی، از این جاذبه بازدید خواهیم کرد.

تور استرالیا ارزان: تور مجازی دیوار مرجانی استرالیا ؛ از عجایب هفتگانه جهان

با تور استرالیا ارزان از بزرگترین کشور قاره اقیانوسیه دیدن کنید و شهرهای زیبای ملبورن و سیدنی استرالیا را ببینید.

منطقه ها دریایی همواره از جمله تماشای ترین و زیباترین نقاط دنیا بوده و هستند. تماشای حرکات ماهی ها، وزش باد، گوش دادن به صدای موج آب های خروشان و تماشای آبی بیکرانی که در مقابل ما قرار گرفته است، تجربه بازدید از منطقه ها دریایی را جادویی و منحصربه فرد می نماید.

استرالیا سرزمینی مملو از منطقه ها دریایی و شگفت انگیز است! این کشور علاوه بر داشتن شهرهای بزرگ، مدرن و بسیار مجذوب نماینده مثل سیدنی و ملبورن، منطقه ها طبیعی و دریایی بی نهایت زیبایی را هم در خود جای داده که دل هر دنیاگردی را می برد. نکته قابل توجه اینکه سالانه بیش از دو میلیون دنیاگرد از دیوار بزرگ مرجانی استرالیا تماشا می نمایند. این منطقه برای صنعت توریسم استرالیا بالغ بر 6 میلیارد دلار سود دربرداشته است. این منطقه یکی از محبوب ترین و مفرح ترین منطقه ها دنیاگردی استرالیا است.

در این مطلب می خواهیم سراغ یکی از عجایب هفت گانه دنیا برویم که در استرالیا جا خوش نموده است؛ دیوار بزرگ مرجانی. این منطقه دریایی بسیار زیبا، مجموعه ای بسیار بزرگ از صخره های مرجانی است که در کشور استرالیا واقع شده و در سال 1997، نام خود را در میان عجایب هفت گانه دنیا ثبت کرد. همراه ما باشید تا در این قسمت از تورهای مجازی، از این شگفتی طبیعی تماشا کنیم.

دیوار بزرگ مرجانی استرالیا، 2600 کیلومتر طول دارد و مساحتی به حدود 344,400 کیلومتر را اشغال می نماید. از این دیوار به عنوان بزرگ ترین سازه طبیعی دنیا یاد می شود. این سازه را موجودات زنده دریایی ساخته اند و در آن، گونه های جانوری بسیار زیادی یافت می شود.

انواع ماهی ها، نهنگ ها، لاک پشت های دریایی، دلفین ها و بسیاری دیگر از موجودات، همگی در این دیوار بزرگ زندگی می نمایند و دقیقا به همین علت هم هست که از این منطقه با عنوان جنگل اقیانوسی یاد می شود. سه منطقه تاونزویل (Townsville)، کنز (Cairns) و مکای (Mackay) از جمله شهرهای استرالیا هستند که دنیاگردان برای دسترسی به دیوار بزرگ مرجانی، به آن ها سفر می نمایند. شکل گیری این دیوار مرجانی بزرگ به 20 هزار سال پیش و عصر یخ بندان باز می شود. بالا آمدن آب ها، ذوب شدن یخچال های طبیعی و به زیر آب رفتن بعضی از سواحل استرالیا کنار فعالیت و رشد مرجان های دریایی، رفته رفته به شکل گیری یک دیوار مرجانی بزرگ منتهی شد.

دیوار مرجانی که از جاهای تماشای استرالیا به شمار می رود، بزرگ ترین سیستم آب سنگی دنیا را در خود جای داده است. این مجموعه بیش از 900 جزیره مختلف را کنار هم قرار داده و طول آن به 2,600 کیلومتر می رسد. جاذبه مورد بحث ما از نظر تنوع جانوری هم غنی است. 30 گونه نهنگ، دلفین و گرازماهی کنار شش گونه لاک پشت دریایی، 215 گونه پرنده، 22 گونه پرنده دریایی و 32 گونه پرنده ساحلی در این منطقه زندگی می نمایند. 17 گونه مارماهی و بیشتر از 1500 گونه ماهی نیز از دیگر موجوداتی هستند که در دیوار بزرگ مرجانی استرالیا زندگی می نمایند.

با استفاده از پنجره ای که در قسمت بالایی مطلب قرار داده شده است، می توانید به صورت مجازی از دیوار بزرگ مرجانی استرالیا تماشا کنید. خبرنگاران مطالب مختلفی را با موضوع تور مجازی از نقاط متنوع و تماشای دنیا منتشر می نماید. اگر به این نوع از دنیاگردی علاقه مند هستید، بازدید روزانه را از خبرنگاران از قلم نیاندازید.

منبع: کجارو / airpano.com / کجارو
انتشار: 16 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 16 اردیبهشت 1401 گردآورنده: justclip.ir شناسه مطلب: 862

به "تور استرالیا ارزان: تور مجازی دیوار مرجانی استرالیا ؛ از عجایب هفتگانه جهان" امتیاز دهید

1 کاربر به "تور استرالیا ارزان: تور مجازی دیوار مرجانی استرالیا ؛ از عجایب هفتگانه جهان" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور استرالیا ارزان: تور مجازی دیوار مرجانی استرالیا ؛ از عجایب هفتگانه جهان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید