خبرنگاران تکرار فینال جهانی 2019 در آلماتی، 3 آزادکار فینالیست شدند

به گزارش دنیای ویدئو، تهران - خبرنگاران - مصطفی حسین خانی، حسن یزدانی و کامران قاسم پور آزادکاران وزن های 74، 86 و 92 کیلوگرم به فینال پیکارهای قهرمانی سال 2021 آسیا در قزاقستان راه یافتند.

خبرنگاران تکرار فینال جهانی 2019 در آلماتی، 3 آزادکار فینالیست شدند

به گزارش خبرنگاران، سی و چهارمین دوره رقابت های کشتی آزاد بزرگسالان قهرمانی آسیا از روز گذشته در آلماتی قزاقستان شروع شد و امروز (یکشنبه) با شناخت نفرات و تیم های برتر به انتها می رسد.

مجید داستان در وزن 61 کیلوگرم پس از استراحت در دور اول در دور دوم مقابل راویندر از هند با نتیجه 3 بر 3 شکست خورد و با توجه به شکست حریف هندی مقابل عدلان عسکراف از قزاقستان، داستان از دور رقابت ها حذف شد.

در وزن 74 کیلوگرم مصطفی حسین خانی در دور اول با نتیجه 5 بر 2 از سد اختیار نوروزاف دارنده برنز المپیک و نقره دنیا از ازبکستان گذشت. وی دور بعد با نتیجه 10 بر 3 سئونگ چول لی از کره جنوبی را از پیش رو برداشت و راهی مرحله نیمه نهایی شد. وی در این مرحله آتامیرات چارلیف از ترکمنستان را با نتیجه 11 بر صفر مغلوب کرد و به ملاقات فینال راه یافت.

حریف وی در ملاقات فینال نورکوژا کایپانوف دارنده مدال نقره پیکارهای دنیای سال 2019 از قزاقستان است.

حریف قزاقی در ملاقات نیمه نهایی وزن 70 کیلوگرم در دنیای 2019 نورسلطان با ناداوری برابر یونس امامی به فزونی رسید و فینال راه یافت. امامی در دنیای 2019 قزاقستان مدال برنز گرفت.

حسن یزدانی دارنده مدال طلای دنیا و المپیک در رقابت های وزن 86 کیلوگرم پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه 10 بر صفر هایاتو ایشیگورو از ژاپن را مغلوب کرد و راهی مرحله نیمه نهایی شد. وی در این مرحله با نتیجه 10 بر صفر مصطفی العبید از عراق را شکست داد و راهی ملاقات فینال شد.

حریف یزدانی در مبارزه فینال دیپاک پونیا از هند است.

یزدانی به همراه پونیا به فینال پیکارهای دنیای سال 2019 قزاقستان راه یافت اما حریف هندی به دلیل مصدومیت در مبارزه فینال حاضر نشد و نقره گرفت. حال رویارویی این 2 نفر جذابیت و حساسیت خاص خودش را می تواند داشته باشد.

در وزن 92 کیلوگرم کامران قاسم پور پس از استراحت در دور نخست در دور دوم مقابل سانجیت از هند با نتیجه 10 بر صفر به فزونی دست یافت و راهی مرحله نیمه نهایی شد. وی در این مرحله مقابل رستم شودیف از ازبکستان با نتیجه 11 بر صفر به پیروزی رسید و راهی ملاقات فینال شد.

قاسم پور در ملاقات انتهای با تسوگتگرل مونخباتار از مغولستان مبارزه می نماید.

در وزن 125 کیلوگرم امین طاهری پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه 11 بر صفر عمر سارم از سوریه را مغلوب کرد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله مقابل آیال لازاریف از قرقیزستان و در حالی که با نتیجه 6 بر صفر از حریف خود پیش بود با فن تندر حریف روبرو شد و در عین ناباوری و فزونی ضربه فنی شد و به ملاقات رده بندی رفت. وی در این ملاقات با دانگ هوانگ کیم از کره جنوبی کشتی می گیرد.

در پنج وزن نخست این پیکارها که روز گذشته برگزار گردید، علی شعبانی در وزن 97 کیلوگرم به مدال طلا دست یافت، علیرضا سرلک و علی سوادکوهی به ترتیب در اوزان 57 و 79 کیلوگرم صاحب مدال نقره شدند و مرتضی قیاسی در وزن 65 کیلوگرم به مدال برنز رسید.

منبع: ایرنا
انتشار: 6 خرداد 1400 بروزرسانی: 6 خرداد 1400 گردآورنده: justclip.ir شناسه مطلب: 462

به "خبرنگاران تکرار فینال جهانی 2019 در آلماتی، 3 آزادکار فینالیست شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران تکرار فینال جهانی 2019 در آلماتی، 3 آزادکار فینالیست شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید