درخواست از قهرمان دنیا برای گرفتن انتقام حسن یزدانی ، تیلور آمریکایی دو ستاره کشتی ایران را مقابل هم قرار داد

به گزارش دنیای ویدئو، گفته می گردد یزدانی با قراردادی 800 میلیونی به 92 کیلوگرم می آید تا دیداری مجذوب کننده با قاسمپور داشته باشد. این اتفاق شاید با حرف وحدیث های فضای مجازی بی ارتباط نباشد.

درخواست از قهرمان دنیا برای گرفتن انتقام حسن یزدانی ، تیلور آمریکایی دو ستاره کشتی ایران را مقابل هم قرار داد

به گزارش خبرنگاران حرف وحدیث ها در خصوص کشتی نگرفتن حسن یزدانی در لیگ، از آنجایی آغاز شد که یک رسانه ادعا کرد به علت اعتراضات پدر این کشتی گیر پس از بازگشت از مسابقات جهانی، فدراسیون به تمام تیم ها دستور داده قراردادی با او امضا نگردد؛ البته این شایعه خیلی زود رنگ باخت و معین شد یزدانی از مدت ها قبل در حال گفت وگو بر سر رقم قرارداد و تعداد کشتی هایی بوده که قرار است در لیگ بگیرد.

6 دقیقه، 400 میلیون

در روزهای اخیر عدم ثبت قرارداد یزدانی برای کشتی گرفتن در لیگ، حاشیه هایی را به وجود آورد و سکوت یزدانی به این حواشی دامن زد، ولی حالا ایسنا خبر از مذاکرات او با چند تیم داده است. جزئیات زیادی از توافق یزدانی بیرون نیامده ولی عنوان شده پدر این کشتی گیر مذاکرات نهایی را با تیم صنایع مازندران انجام داده و با رقم 800 میلیون برای تنها 2 کشتی در وزن 92 کیلوگرم به توافق رسیده است. ایسنا مدعی شده یزدانی پیش از این با تیم پتروپالایش تاکستان هم مذاکراتی داشته اما پیشنهاد 600 میلیونی این مذاکرات را به بن بست رسانده است. با توجه به اینکه هر تیم لیگ فزونی تنها با 3 کشتی گیر ملی پوش می تواند قرارداد امضا کند و 3 تیم متمول بیشتر در لیگ حضور ندارند، احتمال ثبت قرارداد یزدانی با صنایع مازندران بسیار بالاست. پتروپالایش تاکستان سهمیه های ملی پوش خود را با ثبت قرارداد علیرضا سرلک، یونس امامی و امیرحسین زارع پر نموده و انبوه سازان هم امیرمحمد یزدانی، محمد نخودی و کامران قاسمپور را به عنوان سهمیه ملی پوش جذب نموده است. این در حالی است که صنایع تا به امروز تنها با رحمان عموزاد قرارداد بسته است. حالا پدر یزدانی در آستانه ثبت قرارداد با تیم صنایع مازندران نهاده شده است تا پسرش برای یک فصل شاگرد رضا یزدانی سرمربی این تیم گردد.

جدال مجذوب نماینده

با ثبت قرارداد حسن یزدانی با صنایع مازندران، از 10 ملی پوش ایران که در مسابقات جهانی صربستان حاضر بودند، رضا اطری و محمدحسین محمدیان هنوز با تیمی قرارداد ثبت ننموده اند و با توجه به ظرفیت تیم های به جای مانده به نظر می رسید یکی از این دو نفر شانس ثبت قرارداد خوبی را خواهد داشت. لیگ کشتی آزاد از 22 مهرماه در 2 گروه 4 تیمی برگزار خواهد شد. از حالا همه کشتی دوستان برای ملاقات 2 تیم انبوه سازان هوتن و صنایع مازندران لحظه شماری می نمایند. این دو تیم در یک گروه قرار ندارند و احتمال رویارویی آنها در نیمه نهایی، رده بندی یا فینال وجود دارد. گل کشتی ها هم درصورت رویارویی این دو تیم مصاف حسن یزدانی و کامران قاسمپور در وزن 92 کیلوگرم خواهد بود. حسن یزدانی پیروز نشد در صربستان مدال طلا کسب کند و به نظر بدش نمی آید که با طلایی ایران در جهانی بلگراد در وزن 92 کیلوگرم مبارزه کند. پس از شکست یزدانی برای بار چهارم در مقابل تیلور، بسیاری از کاربران در فضای مجازی خواهان رویارویی کامران قاسمپور با دیوید تیلور شدند؛ چراکه اعتقاد داشتند کامران، تیلور آمریکایی را خیلی راحت شکست خواهد داد. به نظر می رسد این صحبت ها زیاد به مزاج اطرافیان یزدانی خوش نیامده است که به کشتی گرفتن او در 92کیلوگرم اصرار دارند.

در حاشیه

حسن یزدانی پس از شکست در فینال مسابقات جهانی مقابل دیوید تیلور و هنگام بازگشت به ایران، درگیر حاشیه ای شد که پدرش با مصاحبه ای جنجالی برای او رقم زد. درحالی که خود یزدانی عنوان نمود در کشتی با تیلور خودش مقصر بوده، پدرش در مقابل دوربین ها نهاده شد و علیرضا دبیر، رئیس فدراسیون را مقصر شکست پسرش معرفی کرد. پدر یزدانی عنوان نمود دوست حسن مدعی شده ضربان قلب پسرش را قبل از مسابقه و در سالن گرم تا 250بالا برده اند! این در حالی است که مربی تیم ملی عنوان می نماید در اوج تمرینات تهران، ضربان حسن نهایتا به 230رسیده و ضربان 250به هیچ وجه صحت ندارد. مهم تر اینکه عنوان شد تمرین سنگین قبل از مسابقه، خواست خود حسن یزدانی بوده است. حسن یزدانی 5 بار با تیلور آمریکایی کشتی گرفته که 4 مرتبه شکست خورده و تنها یک بار بعد از المپیک در جهانی اسلو پیروز به شکست این حریف آمریکایی شده است.

قرارداد بی مسابقه

یزدانی سال گذشته با تیم فولادین ذوب آمل قرارداد امضا کرد ولی برای این تیم کشتی نگرفت و تنها با این تیم چند جلسه ای تمرین کرد. البته این مسابقه ندادن حواشی مختلفی را پیرامون حسن یزدانی به وجود آورد ولی به نظر توافقی بود که بین دو طرف صورت گرفته بود که قرارداد بدون شرکت در مسابقه ای رقمی جابه جا گردد!

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 16 مهر 1401 بروزرسانی: 16 مهر 1401 گردآورنده: justclip.ir شناسه مطلب: 977

به "درخواست از قهرمان دنیا برای گرفتن انتقام حسن یزدانی ، تیلور آمریکایی دو ستاره کشتی ایران را مقابل هم قرار داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درخواست از قهرمان دنیا برای گرفتن انتقام حسن یزدانی ، تیلور آمریکایی دو ستاره کشتی ایران را مقابل هم قرار داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید