خودروی سواری در پارکینگ ساختمان مسکونی آتش گرفت

به گزارش دنیای ویدئو، آتش سوزی خودرو سواری در پارکینگ ساختمان مسکونی در منطقه مرزداران با حضور به موقع آتش نشانان مهار و خاموش شد.

خودروی سواری در پارکینگ ساختمان مسکونی آتش گرفت

همراه دور زمین باشید و با تور ارزان روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به گزارش گروه حوادث خبرنگاران و به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، این حادثه ساعت 11:20 دقیقه صبح روز گذشته توسط ساکنان این ساختمان به سامانه 125 اطلاع داده شد که با هماهنگی ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران بلافاصله آتش نشانان ایستگاه 10 و گروه امداد ونجات 18 به همراه دو دستگاه تشک نجات این سازمان به محل حادثه در خیابان مرزداران، خیابان ایثار، خیابان ابراهیمی اعزام شدند.

به گفته بابک نبی پور فرمانده آتش نشانان اعزامی، یک دستگاه خودرو سواری که در قسمت پارکینگ یک ساختمان مسکونی پارک شده بود، به دلیل نامعینی طعمه آتش سوزی شد.

وی افزود: هنگامی که به داخل پارکینگ مسکونی رسیدیم دود زیاد ناشی از آتش دریافت این خودرو تمام فضای پارکینگ را فراگرفته و همچنین به داخل طبقات ساختمان و واحد های مسکونی نفوذ نموده بود.

نبی پور توضیح داد: آتش نشانان که مجهز به دستگاه تنفسی شده بودند، درمیان دود غلیظ، وارد پارکینگ شدند و به سرعت با استفاده از لوله های آبرسان آتش نشانی به مقابله با آتش خودرو پرداختند و آن را در زمانی کوتاه خاموش کردند.

وی افزود: گروه دیگری از آتش نشانان همزمان به جستجو در طبقات پرداختند که پس از آنالیز معین شد تمامی ساکنان در لحظات اولیه این حادثه، ساختمان و واحد های مسکونی خود را ترک نموده و به بیرون از ساختمان رفته بودند.

این فرمانده آتش نشانی گفت: این حادثه هیچ گونه مصدومی نداشت و آتش نشانان پس از ایمن سازی کامل محل حادثه، دود های انتشار یافته در داخل ساختمان و پارکینگ را از طریق فن های فشار قوی به بیرون تخلیه کردند.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 24 آذر 1399 بروزرسانی: 24 آذر 1399 گردآورنده: justclip.ir شناسه مطلب: 149

به "خودروی سواری در پارکینگ ساختمان مسکونی آتش گرفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خودروی سواری در پارکینگ ساختمان مسکونی آتش گرفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید