یونیورسال استودیو سنگاپور (تور ارزان سنگاپور)

به گزارش دنیای ویدئو، در این مطلب از معرفی جاهای دیدنی سنگاپور یکی از جاذبه های بسیار زیبای سنگاپور یعنی یونیورسال استودیو را به شما معرفی خواهیم کرد که یکی از شهربازی های بسیار زیبا، دیدنی و محبوب میان گردشگران است. در ادامه با خبرنگاران همراه باشید…

یونیورسال استودیو سنگاپور (تور ارزان سنگاپور)

همراه ما باشید تا با تور ارزان سنگاپور از توسعه‌یافته ترین کشور آسیا دیدن کنید.

یونیورسال استودیو سنگاپور با نام انگلیسی Universal Studios سنگاپور یکی از تازه ترین جاذبه های فوق العاده مجذوب نماینده سنگاپور برای گردشگران است. این شهربازی در سال 2010 افتتاح شده و 7 بخش موضوعی با تعداد بسیار زیادی نمایش ها و سواری های گوناگون دارد که تمامشان به فیلم های مشهور این شرکت فیلم سازی مرتبط هستند.

این پارک بخشی از مجموعه تفریحی سنتوزا با ارزش 4.5 میلیارد دلار است. قدم زدن در بلوار هالیوود این حس را به شما منتقل می نماید که به آمریکا رفته اید به جای این که در یک کشور گرمسیری آسیایی باشید؛ این بلوار بخش اصلی خرید در پارک است. بخش نیویورک مانند این شهر درست شده و در اینجا شما می توانید با ستارگان سینما مانند چارلی چاپلین و مرلین مونرو عکس های یادگاری بگیرید. به بخش علمی تخیلی رفته تا سوار یکی از بلندترین ترن هوایی های چرخنده دنیا شوید. در بخش مصر باستان شما با دو مجسمه غول پیکر محافظ معبد روبه رو خواهید شد. حال و هوای این بخش شما را به مصر باستان می برد. انتقام مومیایی یکی از سواری هایی است که بزرگترها باید در تور سنگاپور آن را امتحان نمایند البته این سواری برای بچه ها آنچنان مناسب نیست.

استودیو یونیورسال درواقع یک شهر بازی و دومین پارک موضوعی آسیا می باشد که بسیار مورد توجه گردشگران در سنگاپور قرار گرفته است. این شهربازی در جزیره ای به نام سنتوسا واقع شده است که از سال 2008 تا 2010 به مدت دو سال ساختش زمان برد. پارک در 7 منطقه موضوعی در 20 هکتار زمین تقسیم شده است که هر منطقه با الگو گرفتن از یک فیلم بسیار معروف طراحی شده است که شخصیت ها نیز در آن قسمت به نمایش گذاشته شده اند. بخش قابل توجه در این پارک که بسیار هم هوادار دارد ترن هوایی می باشد که برگرفته از سریال محبوب بتل استار گالکتیکا است که این ترن ههوایی بلندترین ترن هوایی دوتایی در دنیا می باشد. همین طور که در استودیو یونیورسال جلو تر می روید شگفت زده تر خواهید شد، قلعه دنیای شِک و مانستر راک و موسیقی زنده از برترین ققسمت های پارک می باشد که رفتن به این مکان تفریحی برترین کاری است که می توانید در طول سفر به سنگاپور برای کودکتان انجام دهید.

رفتن به این شهربازی یونیورسال مثل سفر به سرزمین اعجایب است. از قسمت های دیگر در این پارک می توان به منطقه هالیوود به سبک خیابان دهه 70 میلادی که درختان دارد، ساختمان های نیویورک با چراغ های نئون، شهر علمی-تخیلی در آینده، مصر باستان، دنیای گمشده، پارک ژوراستیک، دنیای آبی، و شخصیت های کارتون ماداگاسار اشاره نمود.

منبع: تاپ تراول
انتشار: 18 شهریور 1401 بروزرسانی: 18 شهریور 1401 گردآورنده: justclip.ir شناسه مطلب: 962

به "یونیورسال استودیو سنگاپور (تور ارزان سنگاپور)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یونیورسال استودیو سنگاپور (تور ارزان سنگاپور)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید